پیشرفت ۹۰ درصدی احداث چمن مصنوعی زمین ورزشی مهدیه

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی احداث پروژه زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی روباز محله مهدیه عاشق‌آباد با هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال گفت: هدف از اجرای این پروژه‌، دسترسی آسان شهروندان به اماکن ورزشی و ترغیب جوانان و نوجوان به امر ورزش است.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر رسالت با اشاره به پروژه‌های محله‌محور در منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان، اظهار کرد: مدیریت شهری برای افزایش رضایت شهروندان، اجرای پروژه‌های محلی را در اولویت فعالیت‌های خود قرار داده است.

وی با اشاره به پیشرفت ۹۰ درصدی پروژه زمین چمن مصنوعی محله مهدیه عاشق‌آباد افزود: زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی روباز این محله با مساحتی حدود ۹۵۰ متر مربع و هزینه‌ای بالغ بر پنج میلیارد ریال در دستور کار این منطقه قرار دارد.

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان با بیان اینکه هزینه نگهداری زمین‌های چمن طبیعی بسیار بالا است، گفت: استفاده از زمین چمن مصنوعی بهترین انتخاب برای توسعه این نوع اماکن ورزشی در سطح محلات است.

وی با اشاره به کیفیت و استانداردهای لازم چمن‌های مصنوعی زمین‌های ورزشی خاطرنشان کرد: احداث چمن مصنوعی زمین ورزشی روباز مهدیه در سال ۱۴۰۱ آغاز شده است و با اقدامات و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته احداث زمین‌های مشابه در محلات دیگر با هدف افزایش سرانه ورزشی در دل محلات تداوم خواهد داشت.

رسالت ادامه داد: هدف از اجرای این پروژه‌ها، دسترسی آسان شهروندان در محلات به اماکن مناسب ورزشی و در راستای تشویق، ترغیب و انگیزه جوانان و نوجوان به امر ورزش است.

کد خبر 641470

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.