اعلام ۲۱۲۸ مورد آبگرفتگی به سامانه ۱۳۷ شهرداری اصفهان/موارد اعلامی حاد نبود

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه آب‌گرفتگی معابر از موارد شایعی است که در زمان بارندگی در سطح شهر رخ می‌دهد، گفت: از صبح امروز (سه‌شنبه) تا ساعت ۱۷ حدود ۲۱۲۸ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در این خصوص داشته‌ایم.

سیدعلی معرک‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بارندگی‌های اخیر در شهر اصفهان و ترافیک خودرویی، اظهار کرد: باید شاکر خداوند باشیم که باران رحمت الهی را بر ما نازل کرد و بسیار خرسندیم که شاهد بارش باران در سطح شهر اصفهان هستیم.

وی با بیان اینکه بارش باران، علاوه بر طراوت شهر، باعث غنی‌تر شدن ذخایر آب‌های زیرزمینی می‌شود، افزود: از صبح امروز با آغاز بارندگی، شاهد تشدید ترافیک در شهر بودیم تا جایی که برخی از معابر در اثر ترافیک قفل شد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با بیان اینکه لازم است مسئولان معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری و پلیس راهور تدابیر لازم را برای کاهش ترافیک معابر شهر بیندیشند و با کنترل این فضا، شادمانی بارش رحمت الهی را برای شهروندان بیشتر کنند، خاطرنشان کرد: آب‌گرفتگی معابر از موارد شایعی است که در زمان بارندگی در سطح شهر رخ می‌دهد؛ از صبح امروز تا ساعت ۱۷، حدود ۲۱۲۸ تماس مردمی با سامانه ۱۳۷ در این خصوص داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه بیشترین تعداد تماس‌ها برای رفع آب‌گرفتگی معابر بر اساس وسعت منطقه، مربوط به مناطق هشت و ۱۰ شهرداری اصفهان بوده است که همکاران در حوزه خدمات شهری از ساعات ابتدایی امروز تاکنون در حال فعالیت و رفع این مشکل هستند، ادامه داد: آبگرفتگی‌هایی که امروز در سطح شهر وجود داشت، حاد نبود، اما تماس‌های مردمی با سامانه ۱۳۷ و اعلام نقاط دچار آبگرفتگی می‌تواند برای برنامه‌ریزی و اعزام نیروهای خدمات شهری برای رفع این مشکل مؤثر باشد.

معرک‌نژاد با بیان اینکه سامانه ۱۳۷ به دلیل اختلالات الکترونیکی دچار مشکل شده است اما همکاران در اداره ارتباطات مردمی این سامانه را آماده ارائه خدمت به شهروندان کردند، تاکید کرد: از شهروندان درخواست داریم موارد آب‌گرفتگی در سطح شهر را با سامانه ۱۳۷ در میان بگذارند تا نیروهای حوزه خدمات شهری برای رفع آن اقدام کنند و بتوانیم ایام خوشی را برای شهروندان رقم بزنیم.

کد خبر 641336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.