نمایشگاه گروهی نقاشی زرین در مشهد

نمایشگاه گروهی نقاشی «زرین» تا بیست‌وهفتم بهمن‌ماه در «هنرخانه درخت» شهر مشهد برپا است.

ساناز صمصام‌شریعت در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هنرخانه درخت نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «زرین» برگزار کرده است که در این نمایشگاه آثار متعددی از هنرمندان مطرح به نمایش گذاشته شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه آثاری نقاشی از هنرمندانی همچون اسماً سقائی، الهه جعفرزاده، بهاره شهابی، حسنیه محمدی‌نسب، زکیه حسینی، زهرا قاینی، سمانه دولتی، فاطمه عطاری، فاطمه علی‌اکبری، فاطمه کریمی‌ریابی، فرزانه توانگر، کفایت سلمان‌پور، محبوبه داوری، مرجان افشار، مریم پورافخم، مهسا مهدی‌زاده، مهشاد صداقتی، مینو باغبانی، هانیه برزگرحسین‌آبادی و یگانه آریازاد ارائه شده است.

نمایشگاه گردان گروهی نقاشی زرین تصریح کرد: معرفی دیدگاه‌ها و چشم‌اندازهای متفاوت در طراحی تصویرسازی و نقاشی ایجاد بستر مناسب برای بروز خلاقیت هنرمندان، همچنین ارتباط و آَشنایی بیشتر متقاضیان با این رشته‌های هنری از جمله اهداف این نمایشگاه است.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه یکشنبه، بیست‌وسوم بهمن‌ماه آغاز شده است و تا پنجشنبه، بیست‌وهفتم بهمن‌ماه ادامه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند همه‌روزه از ساعت ۱۷ تا ۲۲ به نشانی مشهد، وکیل‌آباد، صیاد شیرازی ۲۴، گالری درخت، پلاک ۱۶ مراجعه کنند.

کد خبر 641259

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.