کشف محموله سوخت قاچاق در مبارکه

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه از کشف ۲۸ هزار و۷۹۷ لیتر سوخت قاچاق به ارزش ۹ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ رضا محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح مبارزه با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی، مأموران پلیس آگاهی شهرستان مبارکه هنگام کنترل خودروهای عبوری در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تانکر حامل سوخت مشکوک و برای بررسی آن را متوقف کردند.

وی با بیان اینکه راننده خودرو بدون هرگونه مجوز و مدرک معتبر و قانونی این محموله را حمل می‌کرد، ادامه داد: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این تانکر پرداخته و موفق به کشف ۲۸ هزار و۷۹۷ لیتر گازوئیل قاچاق شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان مبارکه با اشاره به اینکه ارزش سوخت کشف شده قاچاق برابر اعلام کارشناسان ۹ میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه یک دستگاه تانکر توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با تاکید بر مقابله قاطعانه پلیس با قاچاق کالا و منابع ملی کشور، خاطرنشان کرد: از شهروندان می‌خواهم اخبار و اطلاعات خود در زمینه این موضوع را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 641049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.