حمایت مدیران لیورپول از کلوپ با حضور پرقدرت در پنجره نقل‌وانتقالات!

یورگن کلوپ فصل ضعیفی را با لیورپول تجربه می‌کند، اما او همچنان تحت حمایت مالکان تیمش قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، به نقل از تایمز، یورگن کلوپ که اکنون شرایط سختی را در لیورپول پشت سر می‌گذارد، هیچ نشانه‌ای از تمایل به کناره‌گیری از کارش را نشان نمی‌دهد، دقیقاً برعکس کاری که در بروسیادورتموند در سال ۲۰۱۵ انجام داد. کلوپ تحت حمایت مالکان (FSG)، برای پنجره نقل و انتقالات تابستانی آماده می‌شود. جود بلینگهام یک هدف مهم برای قرمزها است، با این حال، متئوس نونز از ولوز هم در رادار آنها بوده است، درست مانند تابستان گذشته که آنفیلدی‌ها او را زیر نظر داشتند. خرید این دو بازیکن به تنهایی حدود ۱۷۵ میلیون پوند برای باشگاه هزینه دارد.

در اصل سرمایه‌گذاری روی تیم، به ویژه خط هافبک، چیزی است که هواداران لیورپول به آن اعتقاد دارند. جردن هندرسون، تیاگو و جیمز میلنر، بیش از ۳۰ سال سن دارند، فابینیو سایه‌ای از آن بازیکن فوق‌العاده سابق به نظر می‌رسد و درحالی که افرادی مانند استفان باجستیک و هاروی الیوت نشانه‌هایی از قول خود را نشان داده‌اند، آنها به احتمال زیاد برای قرار گرفتن در هافبک لیورپول بسیار جوان و بی‌تجربه هستند.

 کورتیس جونز به دلیل مصدومیت برای همیشه در حاشیه است و از فابیو کاروالیو بیشتر به عنوان یک وینگر چپ استفاده می‌شود. نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین نیز احتمالاً در تابستان تیم ترک خواهند کرد، و عملکرد بد آرتور ملو، بازیکن قرضی یوونتوس، خرید در خط هافبک را به یک ضرورت تبدیل می‌کند.

درحالی که به نظر می‌رسد تابستان بزرگی در آنفیلد در راه باشد، مسائل مهم‌تری برای کلوپ و تیمش وجود دارد. آنها در آستانه دربی مرسی ساید مقابل اورتون در روز دوشنبه، ۱۱ امتیاز با نیوکاسل که در رتبه چهارم است، فاصله دارند.

کد خبر 640688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.