هدف قیام امام تشکیل حکومت اسلامی بود

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: در فراخوان امام برای مبارزه با استکبار، ملت ایران جواب مثبت دادند و با وجود تمام سختی‌ها به راهشان ایمان داشتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا؛ سیدمسعود خاتمی امروز _بیست‌ودوم بهمن‌ماه_ در مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه شهر خوانسار اظهار کرد: در دوران پهلوی اول، دشمنان بر سر ملت ایران به گونه‌ای مسلط شدند که قانون کشف حجاب و مخالف با عزاداری امام حسین (ع) و خلع لباس روحانیت را در دستور کار بود و به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: امام مشکل مسلمانان را وجود ایادی استکبار می‌دانست و معتقد بود تسلط آمریکا و انگلیس و اسرائیل باید از سر کشور برداشته شود، لذا برای تغییر حکومت پرچم مبارزه را با قاطعیت و شجاعت تمام با شعار عمل به تکلیف برافراشت.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: در فراخوان امام برای مبارزه با استکبار، ملت ایران جواب مثبت دادند و با وجود سختی‌های زیاد به راهشان ایمان داشتند و سلطه پهلوی را برچیدند.

خاتمی با بیان اینکه هدف قیام امام تشکیل حکومت اسلامی بود، اضافه کرد: از همان ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان اسلام با کمک دموکرات کردستان به دنبال تجزیه کشور بودند و تفرقه‌افکنی‌های زیادی طراحی کردند.

وی ادامه داد: اگر می‌بینید امروز دموکرات، داعش، منافقان و سلطنت‌طلب‌ها دست به دست هم داده‌اند و جنگ ترکیبی را علیه ملت ایران به راه انداختند، به این دلیل است که روزی بر این کشور حاکم بودند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مخالفت مردم با فرهنگ غرب نشئت گرفته از غیرت دینی آنان است، گفت: امام ملت ایران را از مردم صدر اسلام قوی‌تر می‌دانست، لذا مقاومت ملت در برابر فشارهای اقتصادی قابل تحسین است.

خاتمی تصریح کرد: دشمنان از طریق فضای مجازی به جوانان دروغ گفتند و با کمک عوامل داخلی خود به جوانان آموزش دادند تا با شعارنویسی علیه مقدسات، آتش زدن سطل زباله و تأسیسات کشور و به شهادت رساندن جوانان مؤمن و مذهبی کشور را به آشوب بکشانند.

وی افزود: سپاه پاسداران با بمباران مراکز دشمنان و دستگیری عوامل اصلی، ضربه بزرگی به آنان وارد کرد و آن‌ها اکنون با کینه سپاه را تهدید می‌کنند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: سیاست استراتژیک این است که به هر قیمتی شده است جوانان را به آغوش ملت برگردانیم و با کمک همین جوانان به جنگ با دشمنان برویم و تیر خلاص را بر پیکره دشمن بزنیم.

کد خبر 640509

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.