۲۲ بهمن‌ پایان حکومت ظلم بر ملت ایران/شهروندان در راهپیمایی شرکت کنند

شهردار گلپایگان ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، گفت: ۲۲ بهمن مهم‌ترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی و پایانی قاطع بر دوره‌ای از ظلم، بی عدالتی و آغازی امید بخش برای برپایی عدالت و آزادی است.

پیمان شکرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا ضمن تبریک فرارسیدن ۲۲ بهمن‌ماه، اظهار کرد: شهرداری گلپایگان در راستای گرامیداشت دهه مبارک فجر با شعار «ایرانی استوار ۴۴ سال افتخار»، فضاسازی محیطی شهری را متفاوت‌تر از سالیان گذشته انجام داده است.

وی افزود: ایجاد آگاهی در نسل جوان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی، ایجاد فضای پر نشاط با شور انقلابی در دهه فجر و شناسایی آسیب‌های نوظهور و تأثیرگذار در شناخت مخاطبان نسبت به دستاوردهای انقلاب اسلامی از اهداف برگزاری این برنامه‌ها است.

شهردار گلپایگان خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ انقلاب در میان اقشار مختلف جامعه و ایجاد شور و نشاط در شهروندان از دیگر اهداف برنامه‌های شهرداری گلپایگان در دهه فجر بود.

شکرزاده ضمن دعوت از شهروندان گلپایگانی در راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه، تصریح کرد: ۲۲ بهمن مهم‌ترین روز در تاریخ انقلاب اسلامی ایران، پایانی قاطع بر دوره‌ای از ظلم و بی عدالتی و آغازی امیدبخش برای برپایی عدالت و آزادی بوده است؛ لذا در برگزاری تمام برنامه‌های دهه فجر با تمام توان همکاری داشته‌ایم.

وی گفت: بهره‌برداری از ۲۰ پروژه عمرانی در نقاط مختلف شهر، برگزاری مسابقات ورزشی ویژه کارکنان شهرداری، همکاری در برگزاری نمایشگاه کتاب و جنگ شادی برای کودکان، برگزاری آئین غبارروبی گلزار مطهر شهدا و اعطای تخفیف عوارض از برنامه‌های شهرداری در دهه فجر امسال بود.

شهردار گلپایگان افزود: تزئین، فضاسازی و چراغانی معابر و میدان‌های اصلی شهر از جمله میدان بصیرت، پیامبر اعظم، ولیعصر و قاضی زاهد، فضاسازی محیطی با نصب بنرهای متعدد و پروژکتور در زمینه ایام الله دهه فجر و احیای دیوارنگاری ابتدای خیابان شاهد بخشی از فعالیت‌های شهرداری گلپایگان در بزرگداشت ایام الله دهه فجر است.‌

کد خبر 640316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.