راهپیمایی امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی است

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: راهپیمایی ٢٢بهمن تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

علی هاشمی‌طاهری در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: یکی از بزرگترین موفقیت‌های جمهوری اسلامی ایران عبور از بحران‌های مختلف است که این موفقیت‌ها برای دولت و ملت ایران است که در این سال‌ها خوش درخشیدند و سختی‌ها را به جان خریدند.

وی با اشاره به شعار استقلال و آزادی افزود: جمهوری اسلامی ایران، استقلال را برای کشور به ارمغان آورد و آزادی نهادینه شد.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان با تأکید بر لزوم مطالعه و مقایسه ویژگی‌های انقلاب با گذشته تصریح کرد: ما روایتگری خوبی برای نسل کنونی نداشتیم و نتوانستیم هنرمندانه آنچه که انقلاب و خون شهدا به ارمغان آورد را برای نسل جدید بازگو کنیم.

وی ادامه داد: در ماه‌های اخیر شاهد بودیم موج سنگینی از تبلیغات در رسانه‌های بیگانه برای ایجاد یاس و القای ناامیدی به مردم و جدا کردن آنها از انقلاب ایجاد شده است که البته پدیده جدیدی نیست اما به دلیل شرایط اقتصادی و بعضی نارضایتی‌های اجتماعی، این موج سنگین‌تر از گذشته شده است.

هاشمی‌طاهری افزود: همواره ملت ایران، انقلاب را متعلق به خود می‌دانند و از آن پاسداری می‌کند و عملکرد و اشتباهات و کاستی‌های برخی دستگاه‌ها و مسئولان عامل بی‌تفاوتی مردم نسبت به سرنوشت خود و تنها گذاشتن ایران در برابر تهدیدات نمی‌شود.

وی با اشاره به بعضی شاخص‌های بهداشت و درمان از جمله تعداد پزشکان، سطح امید به زندگی، میزان سواد و اقتصاد اظهار کرد: بررسی این شاخص‌ها نشان می‌دهد که پس از انقلاب اسلامی شاهد رشد و پیشرفت در این زمینه‌ها بوده‌ایم؛ همه این‌ها از برکات انقلاب و خون پاک شهدا است و این شاخص‌ها باید برای نسل کنونی تبیین شود تا دچار یاس و ناامیدی نشوند.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان تأکید کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی انواع تهدیدها و توطئه‌ها علیه کشورمان آغاز شد اما مردم، جمهوری اسلامی ایران را انتخاب کردند و آری گفتند.

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی همواره مورد هجوم سخت دشمنان بوده است و هنگامی که دشمنان در این زمینه ناکام ماندند، جنگ تحمیلی را آغاز و پس از آن تحریم‌های مختلف را به ملت ایران تحمیل کردند و با جنگ نرم در پی ایجاد یاس در جامعه شدند تا مردم را از انقلاب ناامید کنند.

هاشمی‌طاهری تصریح کرد: دولت برای رفع مشکلات مصمم است و امیدواریم که با اراده همگانی بر مشکلات غلبه کنیم و مردم نیز با پایداری نقشه دشمنان را نقش بر آب می‌کنند.

وی بر حضور حداکثری همه آحاد مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی تأکید کرد و گفت: راهپیمایی ٢٢بهمن تمام نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب می‌کند و راهپیمایی امسال نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی خواهد بود.

رئیس شورای اسلامی شهر کاشان گفت: در آغاز چهل‌وچهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم و اقشار مختلف مردم، برای گرامیداشت این حماسه ماندگار با حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یاد شهیدان انقلاب و مجاهدان راه استقلال و آزادی کشور را زنده می‌کنند.

وی گفت: اعضای شورای اسلامی شهر کاشان، روز ۲۲ بهمن همراه سایر اقشار در راهپیمایی شرکت می‌کنند تا با تجدید عهد با شهدا و امام شهدا، بار دیگر همراهی خود با ایران اسلامی پیمان ببندند.

کد خبر 640244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.