شهرداری اصفهان یاری‌رسان مردم کوهرنگ در بارش کم‌سابقه برف

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: کارکنان این سازمان به‌محض اطلاع مدیریت بحران استان در زمان بارش سنگین برف در روزهای اخیر، به همراه تجهیزات خود برای برف‌روبی به یاری مردم شهرستان کوهرنگ شتافتند.

به گزارش ایمنا، حسن نظام‌زاده اظهار کرد: کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان طی یک ماه گذشته با توجه به بارش کم‌سابقه برف و باران، به صورت اکیپ‌های آماده‌باش و به صورت شبانه‌روزی در حال خدمت‌رسانی به شهروندان هستند.

وی ادامه داد: بر اساس برنامه‌ریزی از قبل انجام شده با پیش‌بینی اقدامات لازم و عکس‌العمل به موقع کارکنان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان هنگام بارش برف و باران همچون نمک‌پاشی در معابر اصلی و فرعی از ایجاد حوادث و تصادفات خطرساز جلوگیری شد.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان تصریح کرد: امسال با توجه به افزایش رحمت الهی (نزولات جوی) و بارش سنگین برف در بعضی از نقاط استان و استان‌های همجوار، نیاز به ماشین‌آلات راهسازی و برف‌روبی جهت بازگشایی مسیرهای تردد هموطنان بسیار زیاد بود.

وی افزود: بر این اساس به محض اطلاع توسط مدیریت بحران استانداری اصفهان، کارکنان این سازمان در سایر شهرهای استان از جمله فریدن و شهرهای دیگر استان‌ها همچون کوهرنگ به صورت آماده‌باش حضور پیدا کردند و به امدادرسانی و کمک همنوعان خود پرداختند.

نظام‌زاده خاطرنشان کرد: این سازمان تا پایان فصل بارش‌ها، همچنان آمادگی خود را در راستای خدمت‌رسانی و در صورت لزوم کمک به مدیریت بحران استان حفظ خواهد کرد و به محض اطلاع مدیریت بحران استان جهت کمک به هموطنان، آمادگی حضور در هر نقطه از کشور را خواهد داشت.

کد خبر 640025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.