افتتاح فاز نخست بوستان محله امرآباد

شهردار ورامین گفت: فاز نخست بوستان محله امرآباد به مساحت حدود شش هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در کمتر از پنج ماه آماده بهره‌برداری شده است.

علیرضا مؤمنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از اجرای عملیات پروژه بارگذاری فیبر نوری در سطح شهر ورامین خبر داد و اظهار کرد: این پروژه با هدف بالا بردن سطح پهنای باند، دسترسی آسان شهروندان و ادارات و نهادهای دولتی، خصوصی به اینترنت پرسرعت با عقد قرار دادی بین شهرداری ورامین و شرکت ایرانسل انجام می‌شود.

وی اعتبار عملیات پروژه بارگذاری فیبر نوری را بالغ بر حدود ۱۵ میلیارد تومان اعلام کرد و ادامه داد: عملیات بارگذاری فاز نخست این پروژه در سطح شهر ورامین تاکنون ۶۵ درصد پیشرفت داشته است که پس از اتمام آماده افتتاح و بهره برداری می‌شود.

شهردار ورامین از افتتاح فاز نخست پارک بوستان محله امرآباد خبر داد و خاطرنشان کرد: بوستان محله امرآباد اواخر شهریورماه سال جاری در اول جاده (قشلاق) کمربندی خلیج فارس در زمینی به مساحت ۱۲ هزار متر مربع کلنگ‌زنی شد.

مؤمنی با بیان اینکه قرار است این پروژه طی دو فاز ساخته شود، ادامه داد: فاز نخست این پارک بوستان به متراژ حدود ۶۰۰۰ هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد ریال در کمتر از پنج ماه آماده بهره‌برداری شده است.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت فاز دوم پروژه در سال ۱۴۰۲ عملیات اجرا خواهد شد، تاکید کرد: احداث این پارک بوستان با هدف رفاه و تفریح شهروندان محله امرآباد و منطقه حاشیه نشین شهر ورامین است.

شهردار ورامین با اشاره به اقدامات سال ۱۴۰۱ شهرداری، تصریح کرد: ساخت دو پارک بزرگ غدیر و ارمغان در حاشیه شهر ورامین، ساخت دو سوله ورزشی، احداث ۲/۲ کیلومتر از کمربندی جنوبی و ایستگاه آتش‌نشانی شماره چهار ساخته شده است.

مؤمنی گفت: پیگیری و خرید ۲۵ دستگاه اتوبوس و نوسازی ناوگان حمل و نقل، خرید یک دستگاه خودرو آتش نشانی، خرید ۲۰ دستگاه خودرو نیسان در حوزه خدمات شهری، عقد تفاهم و قرارداد با شرکت خاتم الانبیا برای تکمیل کمربندی جنوبی و شمالی، عقد قرار داد و اجرای عملیات پروژه فیبر نوری شهر ورامین، نهضت آسفالت و لکه گیری، روشنایی، جدول‌گذاری معابر، اجرای عملیات پروژه روشنایی کمربندی شمالی از دیگر اقدامات انجام شده در سال جاری است.

کد خبر 639983

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.