مرحله مصاحبه برای جذب مدرسان جدید در دانشگاه علمی‌کاربردی آغاز شد

رئیس دبیرخانه جذب مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی‌کاربردی استان اصفهان گفت: مصاحبه از افراد واجد شرایط برای تدریس در دانشگاه‌های علمی کاربردی استان اصفهان تا اول اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

پدرام پورشبانان، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص جذب مدرسان دانشگاه علمی‌کاربردی اظهار کرد: فراخوان جذب مدرسان دانشگاه علمی کاربردی از _یکم لغایت بیست و پنجم آذرماه_ صورت پذیرفت که در این بازه حدود ۱۱۰۰ نفر ثبت نام کردند؛ تمام افراد مدارک و سوابق خود را در سامانه بارگذاری کردند.

وی ادامه داد: اطلاعات افراد توسط کمیته تخصصی که سه نفر از مدرسین دانشگاه بودند مورد بررسی و امتیاز دهی قرار گرفت که در نهایت پس از انجام مصاحبه ۳۴۸ نفر در ۵۵ گروه آموزشی پذیرش می‌شوند.

رئیس دبیرخانه جذب مدرسان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علمی‌کاربردی استان اصفهان در خصوص مراحل مصاحبه تصریح کرد: در حال حاضر افراد واجد شرایط دعوت به مصاحبه می‌شوند که تقریباً نزدیک به ۵۵ تا ۶۰ جلسه مصاحبه برای ۱۱۰۰ نفر برگزار می‌شود؛ سه برابر ظرفیت دعوت به مصاحبه می‌شوند.

پورشبانان با بیان این که مصاحبه از این افراد تا اول اسفند ماه ادامه خواهد داشت، افزود: به محض این که نتایج مصاحبه مشخص شد، برای افرادی که تایید شدند جلسه آموزشی روش تدریس و آشنایی با نظام علمی‌کاربردی برگزار می‌شود و پذیرفته‌شدگان نهایی از مهرماه می‌توانند در کلاس‌ها حضور پیدا کنند.

وی در خصوص شرایط جذب هیئت علمی این دانشگاه گفت: افراد در صورتی که تاییدیه هیئت مرکزی جذب را داشته باشند، می‌توانند بدون گذراندن مراحل مجوز تدریس را دریافت کنند.

کد خبر 639959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.