با درخواست ملوان موافقت نشد/ برگزاری دیدار ذوب آهن-ملوان در ساعت مقرر

دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: به دلیل هماهنگی‌های صورت گرفته برای عوامل اجرایی مسابقه شامل نیروی انتظامی، رسانه ملی و دیگر عوامل درگیر در روند آن درخواست تیم فوتبال ملوان مورد پذیرش قرار نگرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و ملوان بندرانزلی امروز _چهارشنبه نوزدهم بهمن‌ماه_ در چارچوب هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برابر هم صف‌آرایی خواهند کرد. اما ملوانی‌ها به دلیل تأخیر در پرواز و مشکلات فنی هواپیمای چارتر نتوانستند به‌موقع در اصفهان حضور پیدا کنند و مجبور به سفر زمینی شدند که این باعث شد حتی مازیار زارع به نشست خبری پیش از این مسابقه هم نرسد.

سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی درباره لغو پرواز این تیم برای سفر به اصفهان گفت: سفرمان به شکل عجیبی لغو شد و درحالی‌که هزینه پرواز را پنج روز زودتر داده بودیم، سه ساعت قبل از پرواز متوجه شدیم که نمی‌توانیم با پرواز به اصفهان برویم و به‌ناچار ساعت سه بعدازظهر از راه زمینی به سمت اصفهان حرکت کردیم و احتمال دارد ۱۰ یا ۱۲ ساعت پیش از بازی به اصفهان برسیم. باشگاه در این‌باره با باشگاه ذوب‌آهن و سازمان لیگ مکاتبه کرده است و امیدواریم با تأخیر دوساعته بازی موافقت شود.

در این زمینه حمیدرضا دادخواه، دبیر هیئت فوتبال استان اصفهان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره آخرین وضعیت درخواست تیم ملوان برای تغییر زمان این مسابقه اظهار کرد: با درخواست این تیم برای تغییر زمان مسابقه موافقت نشد و مسابقه در همان موعد مقرر و از ساعت ۱۵ آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: به دلیل هماهنگی‌های صورت گرفته برای عوامل اجرایی مسابقه شامل نیروی انتظامی، رسانه ملی و دیگر عوامل درگیر در روند آن این درخواست مورد پذیرش قرار نگرفت. البته به نظر می‌رسد تیم‌های لیگ برتری باید برنامه‌ریزی بهتری برای رفت و آمد به شهرهای دیگر داشته باشند و این تصمیمات به برنامه‌ریزی مسابقات آسیبی نرساند.

کد خبر 639762

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.