بهره‌برداری از ۴ طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان خوانسار

فرماندار خوانسار گفت: با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان، چهار طرح عمرانی و صنعتی در شهرستان خوانسار با سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، عباسعلی علی‌خاصی امروز سه‌شنبه هجدهم بهمن‌ در حاشیه افتتاح و کلنگ‌زنی طرح‌های شهرستان خوانسار، اظهار کرد: هم‌زمان با هفتمین روز از ایام‌الله دهه مبارک فجر بهره‌برداری از پروژه‌های شهرستان خوانسار با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان برگزار شد.

وی گفت: نمایشگاه صنایع‌دستی مهد قرآن کریم، و شرکت تعاونی پوشاک تن‌آذین و فاز نخست شرکت صنایع غذایی خوشه‌چین با میزان سرمایه‌گذاری حدود ۲۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

فرماندار خوانسار افزود: کلنگ‌زنی احداث ساختمان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان با اعتباری بیش از ۱۲ میلیارد تومان از دیگر برنامه‌های امروز بود.

امیررضا نقش، معاون هماهنگی امور اقتصادی، نیز اظهار کرد: در شهرستان خوانسار در یک سال گذشته پروژه‌های خوبی در بخش‌های کشاورزی، عمرانی و صنعتی با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسیده که نویدبخش توسعه اقتصادی خوبی برای این شهرستان است و به افزایش اشتغال شهرستان کمک می‌کند.

وی با اشاره به جلسه رفع موانع تولید که با حضور فعالان اقتصادی در محل سالن جلسات فرمانداری برگزار شد، افزود: در جلسه‌ای با فعالان اقتصادی شهرستان، مطالب خوبی در حوزه بانکی و غیربانکی مطرح شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری ادامه داد: در این جلسه، در بخش تسهیلات موردنیاز برای فعالان اقتصادی به‌عنوان سرمایه ثابت برای توسعه و سرمایه در گردش، مصوبات خوبی مدنظر قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم با هماهنگی بانک‌های استان مصوبات این جلسه را هرچه زودتر اجرایی و به شهرستان ابلاغ کنیم.

کد خبر 639680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.