کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۴ پروژه شهری در کاشان

شهردار کاشان از کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۴ پروژه شهری به مناسبت چهل‌وچهارمین سالگرد انقلاب اسلامی خبر داد.

حسن بخشنده‌امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با تبریک فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهار کرد: رونمایی و بهره‌برداری از هشت طرح و کلنگ‌زنی شش پروژه شهری به مناسبت این ایام فرخنده از سوی مدیریت شهری انجام می‌شود.

وی از برگزاری آئین کلنگ‌زنی و بهره‌برداری از ۱۴ پروژه شهری در روز پنجشنبه، بیستم بهمن‌ماه خبر داد و افزود: در آخرین روزهای دهه فجر مناطق پنج‌گانه شهری شاهد افتتاح و آغاز عملیات اجرایی این پروژه‌ها خواهد بود.

شهردار کاشان با اشاره به پروژه‌هایی که کلنگ آن در پایان هفته به زمین می‌خورد، خاطرنشان کرد: پروژه ساختمان ناحیه سه منطقه دو و خانه فرهنگ در بلوار کارگر با ۱۹ میلیارد ریال اعتبار، پارک بانوان خیابان شهید شاه‌حمزه با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار، خانه فرهنگ شهرک خاتم‌الانبیاء (ص) با ۵۰ میلیارد ریال اعتبار، احداث میدان و اجرای طرح اصلاح هندسی خیابان امیرالمومنین (ع) با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، پیست دوچرخه‌سواری پارک آیت‌الله مدنی با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار و زمین چمن طاهرآباد با ۲۷ میلیارد ریال اعتبار از پروژه‌هایی است که عملیات اجرایی آن آغاز خواهد شد.

بخشنده‌امنیه از افتتاح و بهره‌برداری از پروژه‌های بهسازی کوی شهیدان دقیقی با ۲۰ میلیارد ریال اعتبار، بلوار امین و عدالت با ۳۰ میلیارد ریال اعتبار، پارک کشاورز واقع در لتحر با ۳۴ میلیارد ریال اعتبار، پارک کودک شعرباف در انتهای بلوار صنعت با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار، بوستان انار واقع در راوند با ۱۵ میلیارد ریال اعتبار و افتتاح و بهره‌برداری از مجتمع غربالگری واقع در بلوار شهدا با ۱۲ میلیارد ریال خبر داد.

وی از رونمایی و بهره‌برداری از خودرو و دستگاه رنگ‌آمیزی و خط‌کشی جداول و معابر در دهه فجر خبر داد و گفت: برای نخستین‌بار خودروی اتوماتیک و هوشمند خط‌کشی دوجزئی برای معابر شهری با اعتباری بالغ بر ۷۵ میلیارد ریال خریداری و به ناوگان ماشین‌آلات شهرداری اضافه شد.

شهردار کاشان از آغاز به کار سامانه جامع خدمات نرم‌افزاری سازمان آرامستان‌ها (بهشت) به منظور ارائه خدمات مربوط به گلزار شهدا و متوفیان به صورت آنلاین و غیرحضوری خبر داد و افزود: ۱.۵ میلیارد ریال اعتبار برای طراحی و اجرای این سامانه هزینه شده است.

کد خبر 639515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.