طعنه سنگین رسانه اسپانیایی بابت تخلف منچسترسیتی!

نشریه اسپانیایی مارکا، از منچسترسیتی پس از اتهامات سوء رفتار مالی انتقاد کرد و این باشگاه را "متوسل به منابع مالی دولتی" نامید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، من‌سیتی در لیستی که صبح روز گذشته، دوشنبه منتشر شد، به نقض رفتار مالی در لیگ برتر متهم شد. حالا نشریه اسپانیایی مارکا با متنی انتقادآمیز، به سیتی طعنه زده است که آن‌ها نسبت به "فرپلی" مالی، همه‌چیز را نادیده گرفته‌اند و تیم تحت مدیریت پپ گواردیولا را یک "باشگاه دولتی" با برتری آشکار نسبت به "تیم‌های سنتی" خواند.

آلوارو روکا، خبرنگار روزنامه مارکا، با هدف قرار دادن هزینه‌های سیتی نوشت: قانون "بازی جوانمردانه" مالی توسط دستگاه‌های نظارتی اجرا شد تا قوانینِ بازیِ همه را برابر کند و با نگاهی به ترازنامه تیم‌های بزرگ اروپایی، به نظر می‌رسد که "نابرابری" نکته غالب بر این داستان است. آیا رقابت با حریفی که طبق قوانین دیگر بازی می‌کند منطقی است؟

روکا همچنین درباره این ادعا که سیتی از ارائه اطلاعات مالی واقعی به سران لیگ‌برتر، اجتناب کرده است، اظهار کرد: به نظر می‌رسد که اتفاقات رخ داده در باشگاه سیتی، بزرگ‌تر و حتی شرم‌آورتر است.

پس از چهار سال تحقیق در مورد امور مالی باشگاه، حالا منچسترسیتی به چندین مورد نقض قوانین در لیگ برتر متهم شده است. این اتهامات مصادف با تصاحب آن‌ها توسط میلیاردر عرب، شیخ منصور است که نزدیک به ۱۴ سال پیش باشگاه را خریداری کرد و آنها را وارد دوران موفقیت بی‌سابقه‌ای کرد.

باشگاه اکنون منتظر خواهد ماند تا ببیند آیا آنها تحریم می‌شوند یا خیر. از کسر امتیاز و حتی سقوط به دسته‌های پایین‌تر، به عنوان اقدامات احتمالی برای تنبیه سیتیزن‌ها نام برده می‌شود.

کد خبر 639414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.