فرمان عفو رهبری فتنه ها و تحریکات ضدانقلاب را بی‌اثر کرد

نماینده مردم شهرستان مبارکه در مجلس شورای اسلامی گفت: فرمان عفو گسترده مقام معظم رهبری آرامش را در جامعه ایجاد و فتنه ها و تحریکات ضدانقلاب را بی‌اثر کرد.

پروین صالحی مبارکه امروز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص موافقت رهبر معظم انقلاب اسلامی با پیشنهاد رئیس قوه قضائیه برای عفو متهمان و محکومان در ایام سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار کرد: فرمان عفو گسترده مقام معظم رهبری بسیار خوشحال کننده و از گسترده‌ترین عفوهایی صورت گرفته است.

وی گفت: فرصت دوباره به تعداد قابل توجهی از زندانیان و بازداشت‌شدگان مرتبط با اغتشاشات برای آزادی و بازگشت به آغوش گرم خانواده‌هایشان، نشان دهنده حسن نیت نظام و برای آگاهی‌بخشی در سطح جامعه است.

نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی افزود: مشکلات و مسائلی در حوزه‌های معیشت جامعه وجود دارد و نمایندگان مردم پیگیر رفع این مسائل هستند اما گاهی اوقات برخی از مسائل سبب ایجاد جنگ روانی می‌شود که اعتراضات را به اغتشاشات تبدیل می‌کند و بسیاری از جوانانی که در حوادث اخیر دچار لغزش شده بودند.

صالحی مبارکه با اشاره به اینکه فرمان رهبر انقلاب باعث کاهش جدی محکومین در حبس خواهد شد، تصریح کرد: دو سوم پرونده‌های اغتشاشات اخیر هنوز به نتیجه نرسیده است و با این عفو اقدام فوق‌العاده قضائی است و باید قدردان این تصمیم بزرگ باشیم.

وی با تأکید بر اینکه این عفو میخ آخر بر تابوت فتنه‌گری اخیر دشمنان است، تاکیدکرد: این اقدام آرامش را در جامعه ایجاد و تحریکات ضدانقلاب را بی‌اثر می‌کند، عفو رهبری نشان داد که ایشان جوانان و فرزندان انقلاب اسلامی را سرمایه‌های این کشور می‌دانند و بر این باورند که باید این سرمایه‌ها را برای آینده ایران قوی حفظ کرد.

کد خبر 639290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.