احداث پیست‌های دوچرخه‌سواری در اراک

مسئول کارگروه حمل‌ونقل پاک شهرداری اراک از احداث پیست‌های دوچرخه‌سواری در این شهر خبر داد.

مهشاد نراقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: تاکنون ۳۵ کیلومتر مسیر دوچرخه‌سواری در شهر اراک احداث و با توجه به سردی هوا، اجرای پروژه احداث مسیرهای دوچرخه‌سواری در ماه‌های پایانی سال متوقف شده است، از طرفی برای احداث بخشی از مسیر منتظر مصوبه شورای ترافیک هستیم، اما شورا هنوز نشستی را برای رسیدگی به این موضوع برگزار نکرده است.

وی افزود: کارکنان بعضی از صنایع شهر مانند شرکت‌های آلومینیوم‌سازی و ماشین‌سازی که در مسیر بلوار ۱۵ خرداد قرار گرفته‌اند نیز درخواست ایجاد مسیر دوچرخه‌سواری را برای رفت و آمد به محل کار خود را دارند.

مسئول کارگروه حمل‌ونقل پاک شهرداری اراک خاطرنشان کرد: یک مسیر دوچرخه‌سواری کارگری پیش‌بینی شده است که از پشت کارخانه هپکو می‌گذرد و به سمت دیگر کارخانه‌ها امتداد پیدا خواهد کرد.

نراقی تصریح کرد: سال جاری پیست دوچرخه‌سواری تریال در منطقه یک اراک احداث شده است و تلاش داریم در مجاورت آن مکانی برای احداث پیست دوچرخه‌سواری بی ام ایکس در نظر بگیریم.

مسئول کارگروه حمل‌ونقل پاک شهرداری اراک با بیان اینکه عملیات عمرانی دره گردو نیز در حال اجرا است، گفت: در این منطقه یک مسیر دوچرخه‌سواری پیش‌بینی شده و در حال اجرا است؛ در نظر داریم در صورت امکان یک پیست دوچرخه‌سواری کوهستانی نیز در این محل پیش‌بینی کنیم.

کد خبر 639275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.