کشف آبمیوه‌گیری‌های قاچاق در خمینی‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر گفت: محموله آبمیوه‌گیری خارجی قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی توقیف شد.

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی حین سرکشی و بازرسی از یک باربری در این شهرستان به محموله‌ای شامل ۱۴۳ دستگاه آبمیوه‌گیری خارجی که در حال تخلیه در آن محل بودند، مشکوک و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: با بررسی‌های دقیق صورت گرفته و استعلام‌های انجام شده مشخص شد، این محموله بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بوده و به صورت قاچاق تهیه شدند که در این خصوص پرونده تشکیل و این اقلام توقیف و به سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی انتقال یافت.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی‌شهر با بیان اینکه برابر ارزیابی صورت گرفته توسط کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده بالغ بر سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه دو دستگاه خودروی کامیون و نیسان توقیف و دو متهم نیز دستگیر که به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی با اشاره به تأثیر مخرب قاچاق کالا بر تولید و اقتصاد داخلی، با تاکید بر عزم راسخ پلیس در مقابله با این پدیده شوم اقتصادی، گفت: از شهروندان می‌خواهم در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه‌ای در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 638472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.