گالتیه: باشگاه چلسی مقصر اصلی منتقل نشدن زیاش است

سرمربی پی اس جی از عملکرد باشگاه چلسی انتقاد کرده و معتقد است که سران این باشگاه باعث شدند زیاش نتواند راهی فرانسه شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از گل، کریستوف گالتیه سرمربی پاری سن ژرمن درباره انتقال ناموفق حکیم زیاش انگشت اتهام را به سمت چلسی نشانه رفت.

قهرمان فرانسه امیدوار بود در ساعات پایانی نقل و انتقالات بتواند وینگر مراکشی چلسی را به صورت قرضی جذب کند. با این حال اتفاقی عجیب مانع از تکمیل انتقال شد و باشگاه چلسی در سه نوبت اسناد اشتباهی را به فرانسه ارسال کرد که باعث شد پرونده‌ها پیش از پایان زمان مقرر شده تکمیل نشود.

گالتیه در جمع خبرنگاران گفت: به دلایل مختلف نتوانستیم بازیکن مورد نظرمان را جذب کنیم. اما همچنان بازیکنان با کیفیتی در تیم داریم، جوانان تیم شانس زیادی را برای بازی در این نیم فصل دوم خواهند داشت. بدیهی است که در یک تقویم شلوغ باید مراقب آسیب دیدگی‌ها و خستگی‌ها باشیم.

وی افزود: متأسفانه پس از خروج پابلو سارابیا می‌توانستیم جایگزینی را برای او خریداری کنیم اما نشد. من معتقدم که مسئولیت با باشگاه ما نیست اما زندگی همین است، ما به آینده نگاه می‌کنیم.

زیاش که در این فصل تنها ۴ بازی در لیگ برتر برای چلسی انجام داده، کار سختی برای بازگشت به ترکیب اصلی چلسی دارد. این در شرایطی است که باشگاه پاری سن ژرمن برای استراحت دادن به بازیکنان اصلی تیمش مجبور است این روزها به بازیکن ۱۶ ساله تیم خود، وارن زایر امری ۱۶ ساله نیز بازی دهد. نکته جالب این است که وی موفق شد در در پیروزی سه بر یک برابر مون پلیه گل سوم تیمش را به ثمر برساند.

مصدومیت نابهنگام کیلیان امباپه در بازی برابر مون پلیه در شبی که او دو پنالتی را از دست داد و همچنین مصدومیت راموس مدافع این تیم، نگرانی‌های زیادی برای گالتیه ایجاد کرده است.

کد خبر 638456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.