اجرای ۱۱ برنامه در پایانه‌های پنج‌گانه اصفهان

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، ویژه‌برنامه‌های دهه فجر ۱۴۰۱ این سازمان را تشریح کرد.

ابوالفضل توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان، به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۱۱ عنوان برنامه را در سطح پایانه‌های پنج‌گانه نصف‌جهان اجرا می‌کند.

وی اضافه کرد: از جمله این برنامه‌ها نواختن زنگ انقلاب همزمان با سراسر کشور در سطح پایانه‌های برون‌شهری اصفهان به مناسبت ورود تاریخی امام خمینی (ره) در روز دوازدهم بهمن بود، همچنین از این تاریخ تا بیست‌ودوم بهمن‌ماه اعلام پیام‌های انقلاب در سطح پایانه‌ها به مناسبت دهه فجر به‌وسیله سیستم‌های صوتی انجام می‌شود.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان با بیان اینکه امروز _پنجشنبه سیزدهم بهمن‌_ جشن مهربان‌ترین پدر در نمازخانه ساختمان سازمان پایانه‌ها برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اجرای گروه ورزش باستانی با عنوان «مرد میدان» همزمان با سالروز ولادت حضرت علی (ع) با همکاری معاونت ورزشی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان نیز در روز پانزدهم بهمن در پایانه مسافربری کاوه انجام خواهد شد.

وی اضافه کرد: تئاتر خیابانی با عنوان «بدون شرح» با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان در روزهای شانزدهم و هجدهم بهمن در پایانه مسافربری کاوه اجرا خواهد شد.

توکلی تاکید کرد: از دیگر برنامه‌های سازمان پایانه‌های شهرداری اصفهان در دهه فجر می‌توان به اجرای تئاتر خیابانی با عنوان «بدون شرح» در تاریخ هفدهم بهمن در پایانه مسافربری صفه، دیدار و تجلیل از پیشکسوتان انقلاب در ناوگان حمل‌ونقل برون‌شهری در روز هجدهم بهمن در منزل شخصی آن‌ها و اجرای ویژه‌برنامه «از جنس غیرت» به مناسبت سالروز بیعت ایل بختیاری با امام خمینی (ره) با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه ۱۳ در روز بیستم بهمن در پایانه مسافربری زاینده‌رود اشاره کرد.

وی با بیان اینکه روز بیستم بهمن نشست بصیرتی با سخنرانی یکی از پیشگامان انقلاب اسلامی در نمازخانه ساختمان سازمان پایانه‌ها برگزار خواهد شد، افزود: اجرای نورافشانی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه هشت در روز بیست‌ویکم بهمن در پایانه مسافربری کاوه و اجرای نورافشانی با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری منطقه چهار در روز بیست‌ویکم بهمن در پایانه مسافربری جی، از دیگر برنامه‌های این سازمان به مناسبت فرارسیدن چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است.

مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان تاکید کرد: پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان به‌عنوان مبادی اصلی ورودی شهر و دروازه‌های اصلی ورود مسافران و گردشگران به پایتخت فرهنگ و تمدن اسلامی، ویژه‌برنامه‌های ایام‌الله مبارک دهه فجر را با ١٢ برنامه شاخص اجرا خواهند کرد.

وی گفت: هدف از توجه ویژه به برنامه‌های فرهنگی در سطح پایانه‌های مسافربری شهرداری اصفهان برای نخستین‌بار، معرفی اصفهان به مسافران و گردشگران به‌عنوان شهر فرهنگی، تاریخی، مذهبی و پیشتاز در عرصه انقلاب است.

کد خبر 638349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.