توقیف موتورسیکلت قاچاق در آران و بیدگل

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل از کشف یک دستگاه موتورسیکلت قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ غلامرضا هاشمی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با موتورسیکلت سواران بدون مجوز قانونی، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان آران و بیدگل حین گشت‌زنی در سطح شهر به یک دستگاه موتورسیکلت سنگین بدون پلاک مشکوک و جهت بررسی وارد عمل شدند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی اقدام به متوقف کردن این موتورسیکلت کردند که پس از بررسی‌های انجام شده مشخص شد این موتورسیکلت قاچاق و بدون مدارک قانونی است.

فرمانده انتظامی شهرستان آران و بیدگل با بیان اینکه کارشناسان ارزش موتورسیکلت توقیفی را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این رابطه راکب موتورسیکلت پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق ضربات جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصادی کشور وارد می‌کند و در این راستا پلیس همواره با مفسدان اقتصادی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آن‌ها را نخواهد داد.

کد خبر 637145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.