انهدام باند سارقان سیم برق در گلپایگان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: باند چهار نفره سارقان سیم برق در گلپایگان منهدم شد و متهمان به ۴۲ فقره سرقت اعتراف کردند.

سرهنگ حسین ترکیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم برق در شهرستان گلپایگان بررسی موضوع جهت شناسایی و دستگیری سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با اقدامات تخصصی و هوشمندانه کارآگاهان، هویت چهار نفر از سارقان سابقه‌دار که به صورت باندی اقدام به این سرقت‌ها می‌کردند شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات ضربتی در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان با اشاره به کشف مقدار زیادی سیم و کابل برق مسروقه از مخفیگاه متهمان، تصریح کرد: با تحقیقات انجام شده از سارقان ۴۲ فقره سرقت سیم و کابل برق در شهرستان گلپایگان کشف شد.

وی با بیان اینکه متهمان پس از اعتراف صریح به جرایم خود به مرجع قضائی تحویل شدند، گفت: از شهروندان می‌خواهیم با رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در راستای پیشگیری از جرایم در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 637136

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.