۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۹
یک مرد جنگی، به از صد هزار

کاربران توییتر به عملیات‌ شهادت‌طلبانه روز جمعه در قدس واکنش نشان دادند و حرکت شهید علقم خیری را ستودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، روز جمعه، هفتم بهمن‌ماه، یک جوان فلسطینی که سوار بر خودرو بود، در نزدیکی یک کنیسه یهودی در منطقه نبی‌یعقوب در شهرک بیت‌حنینا در شمال قدس‌اشغالی گروهی از صهیونیست‌ها را به گلوله بست که طی آن هشت صهیونیست به هلاکت رسیدند.

پس از این حادثه، نظامیان اسرائیلی با مجری عملیات وارد درگیری مسلحانه شدند و در نهایت او را به ضرب گلوله به شهادت رساندند.

عملیات قهرمانانه شهید خیری علقم ۲۱ ساله در پاسخ به جنایت جنین رخ داد. کرانه باختری رود اردن روز پنجشنبه، ششم بهمن‌ماه شاهد یورش ارتش رژیم صهیونیستی به شهر جنین و جنایت‌آفرینی جدیدی بود که در جریان آن ۱۱ شهروند فلسطینی شهید و دست‌کم ۲۰ دیگر نیز زخمی شده‌اند.

به دنبال این عملیات شهادت‌طلبانه کاربران توییتر نسبت به این واقعه واکنش نشان دادند و اظهار امیدواری کردند که قدس به‌زودی آزاد شود.

حساب کاربری منتسب به سپاه پاسداران در نخستین واکنش به عملیات استشهادی در قدس با اشاره به آیه‌ای از قرآن‌کریم نوشت: «انا من المجرمین منتقمون»

یک مرد جنگی، به از صد هزار

یک کاربر نوشت: «شما با دیدن تصویر علقم خیری، جوان بیست‌ویک ساله عملیات شهادت‌طلبانه امشب، چی تو ذهنتون تداعی میشه؟ خودم شهدا در قهقهه مستانه‌شان و در شادی وصلشان عند ربهم یرزقون‌اند»

یک مرد جنگی، به از صد هزار

یک کاربر هم با انتشار فیلمی از شهید خیری نوشت: «شهید علقم خیری که عملیات شجاعانه قدس را رقم زد، ساعاتی قبل از عملیات در تشییع جنازه شهدا با تمام تجهیزات برای نبرد آماده شده بود.»

یک مرد جنگی، به از صد هزار

کاربر دیگری نوشت: «یک مرد جنگی، به از صد هزار»

یک مرد جنگی، به از صد هزار

کاربری دیگر نیز نوشت: «شهید علقم خیری، ۲۱ ساله، اردوگاه شعفاط قدس، فلسطین قصه آتش و خون تا آزادی کامل ان‌شاءالله»

یک مرد جنگی، به از صد هزار

کاربری هم آمریکا را مخاطب خود قرار داد و نوشت: «شیطان بزرگ باید طفل نامشروع خود را به خانه ببرد، در فلسطین برای او جایی نیست تا این شیربچه‌ها در دامانش می‌بالند.»

یک مرد جنگی، به از صد هزار

کد خبر 637012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.