توقیف محموله ۲۰ میلیاردی قاچاق در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف محموله دخانیات و مواد خوراکی قاچاق به ارزش ۲۰ میلیارد ریال در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبرداد.

سرهنگ حسین بساطی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان با انجام اقدامات هوشمندانه پلیسی از دپوی محموله کالای قاچاق توسط افرادی در یکی از محلات شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این خصوص مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان با هماهنگی مرجع قضائی به محل اعزام و در بازرسی از یک باب انبار موفق به کشف ۴۶۸ هزار و ۴۵ نخ سیگار، ۸۴۰ بسته تنباکوی، ۵۵۲ بطری انواع نوشیدنی و ۹۵ بسته شکلات و آدامس قاچاق که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش محموله قاچاق کشف شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال برآورد شد، تصریح کرد: در این خصوص دو متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز محوری‌ترین برنامه پلیس در تحقق مسیر اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال به شمار می‌آید و از شهروندان نیز می‌خواهیم هرگونه اخبار و اطلاعات در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 636761

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.