سرمربی بیروت لبنان: بازنده بودیم، اما به هدفمان رسیدیم!

سرمربی و بازیکن بیروت در کنفرانس خبری پس از شکست مقابل ذوب‌آهن، پاسخ‌گوی رسانه‌های ایرانی بودند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مروان خلیل، سرمربی بیروت لبنان پس از شکست در مصاف با ذوب‌آهن، در نشست خبری اظهار کرد: امشب ذوب‌آهن سطح بالایی از بسکتبال را به نمایش گذاشت. آن‌ها به خوبی توپ را به گردش درآوردند و امتیازات فراوانی کسب کردند.

وی افزود: امشب مهم‌ترین مسئله برایمان حفظ فاصله تعداد گل با ذوب‌آهن بود. اکنون وقت مناسبی است تا برای دو بازی آینده در بیروت برنامه‌ریزی و به‌عنوان صدرنشین صعود کنیم.

خلیل در پاسخ به پرسش خبرنگار ایمنا مبنی بر تفاوت این دیدار با بازی رفت، تصریح کرد: این مسابقه، بازی سختی بود و آن را از زمان وارد شدن به ایران پیش‌بینی می‌کردیم. بازی رفت را برده بودیم، اما این‌جا شرایط متفاوت بود. جو سالن در این دیدار علیه ما بود و روی عملکردمان تأثیر گذاشت و باعث شد نتوانیم مثل بازی قبل عمل کنیم.

ذوب‌آهن در اوایل مسابقه جنگنده‌تر بود

در ادامه، الیاس رستم، بازیکن بیروت در خصوص این مسابقه گفت: همان‌طور که سرمربی تیم گفتند، بنده هم معتقدم ذوب‌آهن به‌ویژه در ابتدای مسابقه بسیار جنگنده‌تر بازی کرد. متأسفانه ما نکاتی را که کادر فنی گوشزد کرده بود، به‌طور کامل در زمین پیاده نکردیم.

وی اضافه کرد: البته امروز ذوب‌آهن متفاوت از بازی رفت در لبنان بود، که ما بُردیم. آن‌ها با فشار بالایی کار کردند و دوندگی آن‌ها کار را برای پیاده‌سازی کارهای تیمی ما سخت کرد.

کد خبر 636614

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.