اعمال محدودیت‌های ترافیکی ” لیلة الرغائب” در محدوده آرامستان گلشن

شهردار مراغه گفت: همزمان با ” لیلة الرغائب” به منظور هدایت و روان‌سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان برای حضور در آرامستان، محدودیت‌ها و برنامه‌های ترافیکی ویژه‌ای اعمال می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمد مقتومی امروز- چهارشنبه پنجم بهمن‌ماه ۱۴۰۱- در جلسه بررسی مسائل ترافیکی و موضوعات هدایت و روان‌سازی ترافیک مسیر آرامستان گلشن زهرای مراغه از اعمال محدودیت‌های ترافیکی ” لیلة الرغائب” در محدوده آرامستان گلشن زهرای مراغه خبر داد و اظهار کرد: پنجشنبه ششم بهمن‌ماه مصادف با ” لیلة الرغائب” به منظور هدایت و روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد شهروندان برای حضور در آرامستان، محدودیت‌ها و برنامه‌های ترافیکی ویژه‌ای اعمال می‌شود.

وی افزود: در نخستین پنجشنبه ماه رجب، به منظور سهولت در تردد و دسترسی شهروندان به آرامستان، تعداد سه دستگاه اتوبوس درون شهری از ایستگاه خیابان جام جم به آرامستان گلشن زهرا و بالعکس در جابجایی شهروندان فعالیت دارند.

شهردار مراغه خاطرنشان کرد: استقرار عوامل انتظامی و پلیس راه و شهرداری جهت اعمال موارد قانونی و راهنمایی و برخورد با متکدیان انجام می‌شود.

مقتومی تصریح کرد: با توجه به اینکه بریدگی موجود در بلوار شهید درخشی مسدود شده است و چراغ راهنمایی و رانندگی این مسیر از ساعت هفت صبح به صورت چشمک زن احتیاط عمل می‌کند، محل دور زدن خودروها در مسیر پهرآباد به مراغه از مقابل پل حسن آقا یاور کهریزی خواهد بود.

وی با بیان اینکه در خروجی آرامستان مسدود شده است، اضافه کرد: بنر کروکی هدایت مسیر برای رانندگان در محل‌های مشخص نصب و مسیر خروج در آن مشخص می‌شود، به همین منظور دو مسیر خروجی آرامستان به سمت طالبخان و منتهی به خیابان پاسداران و مسیر دیگر به طرف میدان بسیج در نظر گرفته شده است.

شهردار مراغه با بیان اینکه امروز مسیرهای تعبیه شده برای خروج خودروها از آرامستان تسطیح، پاکسازی، شن‌پاشی و آب‌پاشی می‌شود، گفت: شهروندان مراغه ضمن صبوری و رعایت مقررات، همکاری‌های لازم را با عوامل اجرایی داشته باشند.

کد خبر 636514

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.