احداث میدان و اجرای طرح اصلاح هندسی خیابان امیرالمومنین (ع)

شهردار کاشان در خصوص تصمیمات ترافیکی اتخاذ شده در خیابان امیرالمومنین (ع)، گفت: اقداماتی نظیر احداث میدان، اصلاح پیاده‌رو و اصلاح هندسی در قالب فاز نخست رفیوژدار شدن خیابان در دستور کار قرار گرفته است.

حسن بخشنده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مصوبات شورای ترافیک، از اجرای طرح مربوط به تقاطع خیابان امیرالمومنین و بلوار امیرکبیر خبر داد و اظهار کرد: مقرر شد علاوه بر اصلاح پیاده‌رو محور و اصلاح هندسی میدان حجاب، اجرای میدان مقابل ساختمان رز و معبر کلاته در دستور کار قرار گیرد تا رفیوژ دار شدن حدفاصل این میدان تا میدان حجاب عملیاتی شود.

وی به فاز دوم اصلاح هندسی محور امیرالمومنین اشاره کرد و افزود: در این مرحله، بعد از بررسی مجدد بار ترافیکی در صورت طرح و تصویب شورای ترافیک، رفیوژ حدفاصل ۱۰۰ متر قبل از میدان مقابل ساختمان رز تا ۱۰۰ متر مانده به تقاطع امیرکبیر اجرایی می‌شود.

شهردار کاشان به تأکید شورای ترافیک برای ادامه اقدامات شهرداری در زمینه ساماندهی نقاط حادثه خیز بر اساس نظر پلیس راهور اشاره و خاطرنشان کرد: اقداماتی نظیر احداث میدان، اصلاح پیاده‌رو و اصلاح هندسی در قالب فاز نخست رفیوژدار شدن خیابان در دستور کار قرار گرفته است.

کد خبر 636482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.