آشنایی جوانان با خدمات فنی‌وحرفه‌ای شهرستان از طریق تبلیغات شهری

شهردار فریدون‌شهر گفت: جوانان این شهر امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستند و اطلاعات و آموزش‌های مرکز فنی‌ و حرفه‌ای شهرستان از طریق بیلبوردهای شهری، سایت و کانال شهرداری اطلاع‌رسانی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ابراهیم باتوانی امروز _یکشنبه دوم بهمن‌ماه‌_ در بازدید از مرکز فنی حرفه‌ای شهرستان بازدید ضمن آرزوی موفقیت برای رئیس جدید این مرکز اظهار کرد: توسعه فرهنگ مهارت‌آموزی، تبیین نقش و جایگاه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در جامعه و آشنایی اقشار مختلف جامعه با آموزش‌های فنی و حرفه‌ای از اولویت‌های مدیریت شهری و مرکز فنی و حرفه‌ای است.

وی استفاده از ظرفیت این مرکز آموزشی را برای ایجاد اشتغال در فریدون‌شهر ضروری دانست و افزود: جوانان این شهر امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند دریافت آموزش‌های فنی و حرفه‌ای هستند و مدیریت شهری آماده هر نوع همکاری با این مرکز برای گسترش آموزش‌ها و نیل به اهداف بلند این مرکز است.

شهردار فریدون‌شهر خاطرنشان کرد: بسیاری از شهروندان از امکانات، تجهیزات و ظرفیت‌های این مرکز اطلاعات کاملی ندارند؛ لذا اطلاعات و آموزش‌های این مرکز از طریق بیلبوردهای شهری، سایت و کانال شهرداری و سایر امکانات دیگر شهر اطلاع‌رسانی خواهد شد تا جوانان و نوجوانان شهر بتوانند از ظرفیت این مرکز نهایت استفاده و بهره‌برداری را داشته باشند.

باتوانی اضافه کرد: به طور قطع این مرکز می‌تواند نقش راهبردی در کارآفرینی، تحول منطقه و حرکت در مسیر توسعه ایفا کند.

در ادامه علی خسروی، رئیس مرکز فنی حرفه‌ای فریدون‌شهر تصریح کرد: آموزش تولید قارچ خوراکی، پرورش زنبور عسل، تولید و فرآوری گیاهان دارویی، آموزش تعمیر و نگهداری خودرو، آموزش خیاطی و ده‌ها آموزش دیگر در این مرکز انجام می‌شود.

وی گفت: خواستار برنامه‌ریزی، هدف‌گذاری و تلاش مشترک مرکز با مدیریت شهری برای حل مشکلات شهروندان، ایجاد اشتغال، توسعه اقتصاد شهری و رفع نیازهای شهرداری هستیم.

کد خبر 635671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.