لزوم افزایش تعامل مدیران شهرستانی با مجموعه شوراها

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری گفت: خواستار ارتباط بیشتر مدیران شهرستانی با مجموعه شوراها در سطوح مختلف هستیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بهمن میری امروز _یکشنبه دوم بهمن‌_ در نشستی با حضور استاندار چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: تمام تلاش شورای اسلامی استان این بوده است که فعالیتی مبتنی بر عقلانیت، آگاهی و همراهی با مدیران به دور از سلایق سیاسی داشته باشد.

وی ضمن قدردانی از استاندار چهارمحال‌وبختیاری به جهت انتخاب مدیرانی جهادی و انقلابی در استان افزود: این مدیران در دوره ششم شورا همکاری خوبی را با شورای اسلامی استان داشتند.

نایب رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری خواستار ارتباط بیشتر مدیران شهرستانی با مجموعه شوراها در سطوح مختلف شد.

مصوبه‌ای برای احداث درمانگاه تأمین اجتماعی در بروجن نداریم

عبدالله صفیان، نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری نیز در این جلسه اظهار کرد: استاندار نماینده ریاست‌جمهوری در استان است، لذا انتظار داریم ارتباط وی با مردم و شوراها بیشتر باشد تا مشکلاتی را که مردم با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند، از نزدیک لمس کند.

وی با بیان اینکه در زمان‌های نه چندان دور شهر بروجن را یونان کوچک نامیدند و در حال حاضر به شهر نخبگان معروف است، چراکه در زمینه المپیادها، کنکور و شهدای مدافع حرم حرف اول را می‌زند، تصریح کرد: پیشنهاد می‌شود از نخبگان شهرستان بروجن برای پست‌های مدیریتی استانی بیشتر استفاده شود که چرا که آن‌ها صاحب نظر و ولایی هستند.

نماینده شهرستان بروجن در شورای اسلامی استان چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به اینکه در شهرستان بروجن امکانات زیرساختی زیاد است، تاکید کرد: در شهر بروجن بیمارستان احداث شده است اما بسیاری از تجهیزات و متخصصان در حوزه‌های مختلف را ندارد و به همین دلیل بیماران برای معالجه به شهرکرد و اصفهان مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه با اجرای خطوط فاضلاب در بسیاری از شهرها، معابر با مشکل مواجه شده است، لذا جهت اصلاح آنها نیاز به تأمین اعتبار است، افزود: با توجه به بالا بودن تردد و آمار تصادفات راه واصل بین دو شهرستان بروجن و کیار از سمت شهر شلمزار به شهر گندمان ضروری است که این جاده چهاربانده شود.

صفیان با بیان اینکه تسهیلات در نظر گرفته شده برای شهرستان‌ها بیشتر در روستاها هزینه می‌شود و شهرها از آن بی‌بهره هستند، تصریح کرد: گاهی تفکر مسئولان تنها محرومیت‌زدایی است، در حالی که بعضی شهرها نیز از امکانات بی‌بهره هستند و باید در کنار روستاها به این قشر نیز توجه شود.

افزود: تورم و مشکلات اقتصادی در جامعه به‌گونه‌ای است که اقشار ضعیف جامعه نیاز به حمایت مسئولان دارند.

وی ادامه داد: مصوبه درمانگاه تخصصی تأمین اجتماعی مرکز شهرستان بروجن دریافت شده است، اما زمینی برای احداث این درمانگاه وجود ندارد و نیازمند همکاری است. بخش بلداجی نیز به احداث یک درمانگاه تأمین اجتماعی نیاز دارد.

کد خبر 635605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.