تقدیم لایحه بودجه ۱۴۰۲ شهرداری به شورای شهر

شهردار سیرجان گفت: بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری برمبنای رقم ۱۵ هزار میلیارد ریال پیش‌بینی و تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

علی‌اکبر کریمی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با بررسی ابعاد مختلف و دغدغه‌ها و نیازهای شهر سیرجان لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ با اعتباری بالغ بر چهارده هزار و ۹۹۴ میلیارد و ۷۸۷ میلیون ریال پیش‌بینی و تقدیم شورای اسلامی شهر برای بررسی و تصویب شد.

وی افزود: این بودجه نسبت به امسال رشد حدود ۲۰ درصدی داشته که ۵۴ درصد آن به فعالیت‌های عمرانی با اولویت تکمیل پروژه‌ها و ۴۶ درصد به بخش جاری اختصاص یافته است.

شهردار سیرجان خاطرنشان کرد: توزیع عادلانه بودجه و توجه به تناسب جمعیتی و نیازهای هر منطقه در بودجه‌نویسی مورد توجه قرار گرفته است.

کریمی‌پور با اشاره به رویکرد نوین در هدایت تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان، تصریح کرد: به منظور حل مشکلات به وجود آمده برای بازیکنان و کادرفنی و در راستای افزایش روحیه فردی بازیکنان و بهبود عملکرد تیم، کادرفنی تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان تغییر کرد.

وی گفت: پس از کسب نتایج ضعیف تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان طی هفته‌های اخیر، از دست دادن جایگاه در جدول رده‌بندی و حواشی ایجاد شده و اختلافات در میان اعضای تیم، علی‌رغم حمایت‌های مالی مناسب طی یکسال اخیر از سوی شهرداری و افزایش بودجه باشگاه، به منظور ایجاد رویکرد نوین در هدایت تیم فوتبال بانوان، کادر فنی با تغییراتی مواجه شد.

شهردار سیرجان افزود: مریم جهان نجاتی که مربی‌گری تیم شهرداری را عهده‌دار بود از سمت خود برکنار شد و از این پس در حوزه استعدادیابی بانوان فعالیت خود را ادامه خواهد داد؛ طی روزهای آینده سرمربی جدید تیم فوتبال بانوان شهرداری سیرجان معرفی خواهد شد.

کد خبر 635428

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.