رویدادهای مهم فدراسیون ووشو مشخص شد

رئیس کمیته مسابقات فدراسیون ووشو، مهم‌ترین رقابت‌های پیش رو را تشریح کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی خانی رئیس کمیته مسابقات و سازمان لیگ فدراسیون ووشو، درباره رقابت‌ها و رویدادهای پیش‌روی این فدراسیون تا پایان سال ۱۴۰۱ اظهار کرد: رقابت‌های ووشوی قهرمانی کشور طی روزهای دوازدهم تا پانزدهم بهمن‌ماه در بخش مردان و هفدهم تا نوزدهم بهمن در بخش بانوان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات برگزار می‌شود. کار ثبت‌نام از ورزشکاران و تیم‌ها آغاز شده و مسابقات نیز به‌طوررسمی از روز دوازدهم بهمن همزمان با آغاز دهه فجر استارت خواهد خورد.

وی ادامه داد: اوایل اسفندماه دور برگشت و مرحله نهایی رقابت‌های لیگ به منظور معرفی تیم‌های قهرمان در دو بخش مردان و بانوان برگزار می‌شود که تاریخ در نظر گرفته شده یکم تا چهارم اسفندماه و هفتم تانهم همان ماه است. بدین ترتیب شانزدهمین دوره لیگ مردان و چهاردهمین دوره لیگ بانوان با معرفی تیم‌های برتر خاتمه پیدا می‌کند.

خانی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته دومین فستیوال ملی تالو در نیمه دوم اسفندماه برگزار می‌شود که با تعیین میزبان، تاریخ دقیق و بخشنامه مربوط به این فستیوال اعلام خواهد شد. این دومین دوره برگزاری این فستیوال است و همان فرم‌های سال گذشته اجرا می‌شود؛ چراکه سال قبل از این فرم‌ها استقبال خوبی شد و با توجه به علاقه‌مندی خانواده بزرگ ووشو به‌ویژه تالوکاران، تصمیم به برگزاری مجدد آن گرفته شد.

کد خبر 634561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.