کشف محموله سیگار قاچاق در فلاورجان

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان گفت: ۶۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار قاچاق به ارزش یک میلیارد ریال در بازرسی مأموران این فرماندهی از یک باب منزل در شهرستان فلاورجان کشف شد.

سرهنگ مرتضی هادیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی کسب اخباری مبنی بر دپوی سیگار قاچاق داخل منزلی در یکی از محلات این شهرستان بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان فلاورجان قرار گرفت.

وی افزود: در این راستا مأموران کلانتری ۱۵ این فرماندهی با انجام اقدامات هوشمندانه و پلیسی پس از شناسایی محل دپوی کالا و حصول اطمینان از صحت موضوع ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به این منزل اعزام و در بازرسی از محل موفق به کشف ۶۹ هزار و ۸۰۰ نخ سیگار خارجی قاچاق که همگی بدون مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود، شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان فلاورجان با اشاره به اینکه در این خصوص یک متهم دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد، تصریح کرد: کارشناسان ارزش کالای کشف شده را یک میلیاردریال برآورد کردند.

وی با اشاره به نقش مخرب قاچاق کالا و ارز در اشتغال، تولید و اقتصاد داخلی، خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می‌شود هرگونه اخبار و اطلاعات در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 634535

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.