برای داشتن هوای پاک در پایتخت تلاش می‌کنیم

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای داشتن هوای پاک از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز _سه‌شنبه بیست‌وهفتم دی_ در یکصدوبیست‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به مسئله آلودگی هوا اظهار کرد: برای رفع مشکلات باید ظرفیت‌های جدیدی را با همکاری یکدیگر ایجاد کنیم و نباید مشکلات را بر دوش یکدیگر بیندازیم.

وی ادامه داد: شهرداری تهران شن‌ها را قبل از یخبندان و بارش‌ها توزیع کرد اما زمانی که بارش‌ها آغاز شد، شن‌پاشی با کندی انجام شد که باید تدابیر لازم در این‌باره اندیشیده شود.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: بدون شک هنگام بارندگی یا یخبندان رانندگی‌ها به کندی انجام می‌شود، اما اینگونه بیان می‌شود که خودروها مشکل دارند یا راهنمایی و رانندگی فعالیت خود را انجام نمی‌دهد، در حالی که این موضوع واقعیت ندارد و امیدوارم خودروهایی مشابه با استانداردهای خارجی تولید شود.

وی تصریح کرد: در شهرهای جهان زمان بارش برف شرایط جدیدی ایجاد می‌شود و بحران به وجود می‌آید اما باید هنگام بروز بحران برای مسائل را در کنار یکدیگر چاره‌اندیشی کنیم، زیرا مشکلات را بر دوش یکدیگر انداختن، کار صحیحی نیست.

چمران افزود: اقداماتی جهت کاهش آلودگی هوا انجام شده است اما هنوز هوای آلوده وجود دارد، کوشش‌هایی که شده است، در هیچ دوره‌ای انجام نشده بود، بنابراین تلاش می‌کنیم تا به محقق شدن هوای پاک کمک کنیم.

کد خبر 634456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.