ایران۲۲_اسپانیا ۳۵/ تیم ایران حریف اسپانیا نشد!

تیم ملی هندبال ایران، سومین بازی خود را در رقابت‌های جهانی هندبال مقابل اسپانیا واگذار کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود از رقابت‌های قهرمانی جهان ۲۰۲۳ لهستان، دوشنبه بیست‌وششم دی‌ماه از ساعت ۲۳:۳۰ (به وقت تهران) به مصاف تیم قدرتمند اسپانیا رفت.

نیمه اول: حمله نخست با ایران بود، اما گل اول بازی توسط بازیکن اسپانیا به ثمر رسید. اورعی بازی را به تساوی کشاند، سیاوشی تا دقیقه سوم بازی مهارهای خوبی داشته است. داور در دقیقه ۶ به سرمربی تیم ملی ایران کارت زرد نشان داد، یادگاری خطای دو دقیقه دریافت کرد. بازی تا دقیقه پنجم پایاپای پیش رفت، اما بازیکنان اسپانیا اختلاف گل ایجاد کردند.

بازیکنان اسپانیا با توپ‌گیری در پاورپلی ایرانی‌ها به گل می رسند که وویوویچ تایم استراحت گرفت. بازی در دقیقه ۱۰ با نتیجه ۷ بر ۳ به سود اسپانیا است، بازیکنان ایران توپ‌های زیادی را از دست داده‌اند تا اختلاف گل برای اسپانیا به عدد هفت برسد. سانچز خطای دو دقیقه دریافت کرد، شاگردان وویوویچ مقابل تیم قدرتمند اسپانیا عملکرد خوبی دارند.

بازی با نتیجه ۱۳ بر ۷ به نفع اسپانیا به دقیقه ۲۰ رسید. صمصامی خطای دو دقیقه دریافت کرد، سرمربی ایران همچنان به پاورپلی اصرار دارد. شوت از راه دور اورعی تعداد گل‌های ایران را دو رقمی کرد، عملکرد بازیکنان ایرانی به مرور زمان بهتر شده و در نهایت نیمه اول با نتیجه ۲۱ بر ۱۱ به سود ماتادورها به پایان رسید.

نیمه دوم: این نیمه با گلزنی اسپانیایی‌ها شروع شد، دروازه‌بان ماتادورها به خوبی شوت بازیکنان ایران را دفع می‌کند. ایرانی‌ها در نیمه دوم عملکرد خوبی دارند، اسپانیایی‌ها ۱۰ گل جلو هستند. کاظمی خطای ۲ دقیقه‌ای دریافت کرد، بازی در دقیقه ۴۰ با نتیجه ۲۶ بر ۱۴ به سود اسپانیا است. پیسینیا خطای دو دقیقه دریافت کرد.

امیدرضا سرپوشی که به جای محمد سیاوشی در نیمه دوم درون دروازه ایران قرار گرفته، عملکرد خوبی دارد. ماتادورها در دقیقه ۵۰ به گل سی‌ام رسیدند. وویوویچ تایم استراحت گرفت، سرمربی تیم ملی ایران بازهم از پاور پلی استفاده می‌کند. صمصامی خطای دو دقیقه دریافت کرد، گلزنی به دوارگاس کار سختی است. در نهایت بازی با نتیجه ۳۵ بر ۲۲ به نفع اسپانیا تمام شد.

کد خبر 634411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.