دستگیری سارق طلا از منزل در نایین

فرمانده انتظامی شهرستان نایین از دستگیری دو سارق منزل و کشف یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال اموال مسروقه در عملیات مأموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ هادی کیان‌مهر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل وسایل نقلیه مشکوک، مأموران ایستگاه ایست و بازرسی شهید شرافت نائین حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه سواری تیبا مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران با هماهنگی مرجع قضائی به بازرسی از این خودرو پرداخته و موفق به کشف مقدار قابل توجهی اموال مسروقه شامل طلا، ساعت خارجی، ادکلن مارک، گوشی موبایل و تبلت شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نائین با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال سرقتی کشف شده را یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، تصریح کرد: در این راستا دو متهم دستگیر که پس از انتقال به پلیس آگاهی و در تحقیقات اولیه انجام شده تاکنون به یک فقره سرقت منزل در یکی از استان‌های همجوار اعتراف کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تحقیقات تکمیلی از متهمان جهت کشف سرقت‌های احتمالی دیگر همچنان ادامه دارد، به شهروندان توصیه کرد: علاوه بر رعایت هشدارها و آموزش‌های پلیس در خصوص پیشگیری از سرقت و خودداری از نگهداری طلا، پول و اشیا قیمتی در منزل، در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 634290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.