لزوم رفع مشکلات زمین‌های قولنامه‌ای

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به مشکلات عدیده شهروندان در رابطه با زمین‌های قولنامه‌ای گفت: بیشتر این زمین‌ها در مناطق کم‌برخوردار واقع شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مرتضی منافی امروز _ یکشنبه بیست‌وپنجم دی _ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر ارومیه که با حضور مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی و شهردار ارومیه برگزار شد، اظهار کرد: خواستار رفع مشکلات موجود در کمربندی اصلی و دوم شهر هستیم.

وی ادامه داد: ضروری است که نوار حاشیه‌ای در دو طرف کمربندی وجود داشته باشد.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه با اشاره به اهمیت رفع مشکلات مربوط به زمین‌های قولنامه‌ای تصریح کرد: شهروندان با مشکلات عدیده‌ای در این زمینه روبه‌رو شده‌اند، به‌ویژه آنکه بیشتر این زمین‌ها در مناطق کم‌برخوردار واقع شده‌اند.

وی افزود: باغاتی که قبلاً جزو اراضی کشاورزی و باغی بودند نود درصد ساخت‌وساز شده‌اند، اما برای قطعات باقی‌مانده کاربری کشاورزی اعلام می‌شود.

منافی تاکید کرد: باید برای قطعات باقی‌مانده به فکر چاره بود. چون شهروندان با هزار امید اقدام به خرید این زمین‌ها در مناطق کم‌برخوردار کرده‌اند.

وی با بیان اینکه باید رفع مشکلات مردم در اولویت باشد، خاطرنشان کرد: مشکلات ترافیکی کنونی که بخشی بر اثر تراکم‌فروشی به‌وجود آمده‌است، باید با برنامه‌ریزی‌های لازم برطرف شود.

کد خبر 634077

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.