کمیسیون نظارت و پیگیری شورای شهر اراک تغییر کرد

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک از تغییر این کمیسیون به کمیسیون نظارت و حقوقی پارلمان خبر داد.

سیدوحید میرنظامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا گفت: هفته گذشته مصوبه‌ای در صحن علنی شورای اسلامی شهر داشتیم که به موجب آن قسمت حقوقی کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی منتزع شده به کمیسیون نظارت الحاق شد تا در این کمیسیون به‌طور ویژه‌تری به مباحث حقوقی قراردادها رسیدگی شود، چراکه بسیاری از پژوه های عمرانی شهر تابع حقوق قراردادها است و این تغییرات باید انجام می‌شد.

وی گفت: بسیاری از مصوبات باید تابع قوانین بالادستی باشد و از همه مهم‌تر در شهرداری تمام اقدامات از جمله مسائل فرهنگی، برگزاری مناقصه، احداث پروژه‌های عمرانی با عقد قرارداد انجام می‌شود و این مسئله اهمیت توجه به مسائل حقوقی در مدیریت شهری را نشان می‌دهد.

رئیس کمیسیون نظارت و پیگیری شورای اسلامی شهر اراک با اشاره به اعتبارات در نظر گرفته شده برای نوسازی ماشین‌آلات سازمان عمران شهرداری افزود: در همین راستا به‌تازگی سه دستگاه غلتک خریداری شده است که اندازه آنها اجازه عبور در کوچه‌های باریک را هم می‌دهد و توزیع و پخش آسفالت در این معابر را تسهیل می‌کند.

وی: گفت با توجه به برودت هوا پروژه‌های عمرانی شهر به کندی پیش می‌رود که امیدواریم با بهبود وضعیت جوی تا پایان سال جبهه بالایی پروژه تقاطع غیرهمسطح میدان امام حسین (ع) را به بهره‌برداری برسانیم.

کد خبر 634068

برچسب‌ها