اهانت نشریه شارلی ابدو از عصبانیت آنها نشئت می‌گیرد

رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مرجعیت، ولایت و روحانیت، گفت: صهیونیست‌ها تصمیم دارند به رهبریت، انقلاب اسلامی و همبستگی ما آسیب برسانند و این موضوع از عصبانیت و بُهت آنها نشئت می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مهدی چمران امروز_ یک‌شنبه بیست‌وپنجم دی‌ماه_ در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران، اظهار کرد: فردا _دوشنبه بیست‌وششم دی‌_ سالروز فرار شاه از کشور است، این روز یکی از روزهایی بود که ملت ایران بسیار خوشحال بودند و از آن استقبال کردند.

وی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، الطاف الهی و همت زنان و مردان انقلابی به بار نشست و نتیجه داد و توانستیم رو به جلو حرکت کنیم و پیشرفت‌های زیادی را شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد و دشمن هر روز ما را با مشکلات جدیدی روبه‌رو خواهد کرد و آرام نمی‌نشیند.

وی با اشاره به اهانت نشریه شارلی ابدو به ساحت مرجعیت، ولایت و روحانیت، تصریح کرد: نشریه شارلی ابدو سابقه بدی در این زمینه دارد، در گذشته به حضرت محمد (ص) اهانت کرده و مجدد مرجع شیعه را مورد اهانت قرار داده است؛ صهیونیست‌ها تصمیم دارند به رهبریت، انقلاب اسلامی و همبستگی ما آسیب برسانند و این موضوع از عصبانی بودن و بُهت آنها نشئت می‌گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: برودت شدید هوا و کم بودن گاز موضوع مهمی است؛ لذا از شهروندان درخواست می‌کنم در مصرف بهینه منابع انرژی همکاری کنند تا مردم در شهرهای شمالی و سردسیر آسیب نبینند.

کد خبر 634001

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.