تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تا ۳۰ دی‌ماه لغو شد

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی گفت: تمام فعالیت‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تا ۳۰ دی‌ماه به صورت مجازی برگزار خواهد شد و در این مدت تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها برگزار نخواهد شد.

به گزارش ایمنا، جواد خدایی، با بیان این مطلب که تمامی امتحانات مدارس و دانشگاه‌های مشهد و خراسان رضوی تا ۳۰ دی ماه ۱۴۰۱ لغو شده است، اظهار کرد: در پی کاهش دما و برودت شدید هوا و به جهت صرفه‌جویی در مصرف گاز و انرژی، تمامی فعالیت‌های آموزشی مدارس و دانشگاه‌های خراسان رضوی تا پایان هفته (۳۰ دی ماه ۱۴۰۱) به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

وی افزود: با توجه به ادامه شرایط سرما و کمبود گاز در استان و صرفه جویی در انرژی مقاطع مختلف آموزشی، مدارس و دانشگاه‌ها از روز یکشنبه تا انتهای هفته به صورت غیر حضوری فعالیت خود را ادامه خواهند داد. همچنین امتحانات به صورت کامل لغو است و اعلام شده خوابگاه‌های دانشجویی را نیز مدیریت کنند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خراسان رضوی تصریح کرد: فعالیت تمامی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان خراسان رضوی در روز یکشنبه ۲۵ دی ماه ۱۴۰۱ به صورت دورکاری خواهد بود.

خدایی خاطرنشان کرد: بر اساس مصوبه ستاد انرژی مقرر شد فعالیت مراکز تجاری از ساعت ۹ صبح تا ۱۸ فعالیت داشته باشند و از سوخت دوم نیز استفاده کنند.

منبع: تسنیم

کد خبر 633750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.