بازگشت شیخ دیاباته به تمرینات‌گروهی پرسپولیس

مصدومیت شیخ دیاباته، مهاجم پرسپولیس برطرف شده و این بازیکن مشکلی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، شیخ دیاباته، مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس تهران که پیش از شروع‌مجدد بازی‌های لیگ‌برتر در بازی دوستانه قرمزپوشان مقابل سپاهان از ناحیه کشاله‌ران آسیب دیده بود، پس از ۳۰ روز آماده بازگشت به تمرینات‌گروهی است.

دیاباته باتوجه به اینکه می‌تواند در تمرینات پرسپولیس حضور پیدا کند، به احتمال فراوان در بازی هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال ایران (آغاز نیم‌فصل دوم) مقابل ذوب‌آهن محک خواهد خورد و پیش‌بینی می‌شود یحیی گل‌محمدی حداقل برای دقایقی به وی میدان دهد تا ضمن کمک به قرمزها، آمادگی بیشتر برای بازی در هفته‌های آینده را کسب کند.

این درحالی است که دیاباته در ابتدای ورود به اردوی سرخ‌پوشان دو هفته در تمرینات گروهی حاضر نبود و پس از آن نیز ۲۴ روز به‌دلیل نخستین مصدومیت در تمرینات‌گروهی حضور نیافت تا به این ترتیب در مجموع ۷۰ روز از زمان عضویت در پرسپولیس، از حضور در مستطیل‌سبز دور باشد.

مهاجم بلندقامت و باتجربه پرسپولیس در طول فصل جاری در ۹ دیدار از ۱۲ دیدار پرسپولیس به‌علت مصدومیت غایب بوده و فقط در سه‌دیدار برای سرخ‌پوشان به‌میدان رفته که مدت حضورش در زمین بیشتر از ۴۵ دقیقه نبوده است؛ شیخ دیاباته ۷۱ دقیقه برای پرسپولیس بازی کرده و یک‌گل سه‌امتیازی هم به‌ثمر رسانده است.

کد خبر 633560

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.