رویکرد جدید حمل‌نقل سبز در مدیسون

مدیران مدیسون، پایتخت ایالت ویسکانسین در آمریکا، در نظر دارند تا سال ۲۰۲۴ اتوبوس‌های تندروی شهر را با اتوبوس‌های الکتریکی جدید، با قابلیت حرکت سریع جایگزین کنند و از این طریق به مبارزه با تغییرات اقلیمی بپردازند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، اپراتور حمل‌ونقل مدیسون به‌زودی کمک‌هزینه‌ای را از دولت آمریکا برای سبزسازی تردد در بخش اتوبوس‌های بی‌آرتی دریافت خواهد کرد که قرار است از آن برای خرید ۴۶ اتوبوس الکتریکی تندرو بهره بگیرد. پیش از این نیز شهر کمک‌هزینه دریافت خرید ۶۰ اتوبوس الکتریکی را از اداره حمل‌ونقل کشور دریافت کرده بود که با خرید اتوبوس‌های الکتریکی جدید، تعداد این خودروها در سراسر شهر در مجموع به ۱۰۶ دستگاه خواهد رسید.

اتوبوس‌هایی تندروی کربن صفر

اتوبوس‌هایی که قرار است با کمک‌هزینه جدید خریداری شود دارای پنج در خواهد بود که این قابلیت امکان بالا و پایین رفتن راحت‌تر مسافران را فراهم می‌آورد. این خودروهای سبز مجهز به باتری‌هایی با قدرت بسیار بالا خواهد بود که قابلیت تأمین نیروی ۴۱۰ کیلووات بر ساعت را برای افزایش کارآمدی انرژی خواهد داشت، ضمن این‌که میزان انتشار گازهای آلاینده از آن‌ها صفر خواهد بود.

رویکرد جدید حمل‌نقل سبز در مدیسون

اتوبوس‌های تندروی الکتریکی جدید که از سال ۲۰۲۴ تردد خود را در مدیسون آغاز خواهد کرد، مسافران را به تمام مناطق شهر هدایت خواهد کرد و نسبت به اتوبوس‌های قدیمی، از قابلیت دسترسی بالاتری برای تمام افراد با هر میزان توانایی جسمی برخوردار خواهد بود.

باتری‌های قدرتمند این اتوبوس‌ها به‌گونه‌ای طراحی شده است که به‌راحتی قابل نصب روی خودروها خواهد بود، که این ویژگی امکان تعویض یا تعمیر راحت آن را فراهم می‌آورد.

مدیران مدیسون ادعا کرده‌اند که علاوه بر خرید اتوبوس‌های الکتریکی تندروی جدید، به توسعه زیرساخت‌هایی باکیفیت برای عبور و مرور هرچه بهتر این خودروها در سراسر شهر خواهند پرداخت، ضمن این‌که نصب ایستگاه‌های شارژ مخصوص در اولویت اقدامات آن‌ها قرار خواهد گرفت. این افراد امیدوار هستند از طریق بهبود ناوگان حمل‌ونقل شهری، شهروندان بیشتری را به تردد به وسیله آن‌ها جذب کنند تا از این طریق به کاهش بهره‌گیری از خودروهای خصوصی کمک کنند و در نهایت، انتشار کربن در بخش حمل‌ونقل را به حداقل برسانند.

کد خبر 633219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.