سارق اموال داخل خودروهای پژو ۲۰۶ در شاهین‌شهر دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارقی که با روش خاص، اقدام به ۱۶ فقره سرقت محتویات و قطعات خودروهای پژو ۲۰۶ و دیگر خودروها در سطح این شهرستان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودروهای سواری و به ویژه خودروهای پژو ۲۰۶ در محلات مختلف شاهین‌شهر، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در نتیجه بررسی‌های کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد، عامل این سرقت‌ها در ساعت‌های پایانی شب با استفاده از یک دستگاه پژو ۲۰۶ با پلاک مسروقه اقدام به پرسه‌زنی در فرعی‌ها و محلات خلوت سطح‌شهر کرده و با ترفند خاص اقدام به سرقت محتویات داخل خودروهای سواری به ویژه خودروهای پژو ۲۰۶ می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: سرانجام با تلاش شبانه‌روزی و اقدامات هوشمندانه پلیس، یک نفر در این راستا شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی عملیاتی غافلگیرانه متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

وی اضافه کرد: متهم که در مواجهه با ادله و مستندات پلیس چاره‌ای جز بیان حقیقت نداشت، در تحقیقات انجام شده کارآگاهان پلیس آگاهی تاکنون به ۱۶ فقره سرقت قطعات و اموال داخل خودرو در محلات مختلف شاهین‌شهر اعتراف کرده است.

سرهنگ ثابت‌راسخ با اشاره به رعایت اصول امنیتی در هنگام پارک خودروها، نصب تجهیزات بازدارنده مانند دزدگیر، قفل فرمان، قفل پدال روی آن‌ها و خودداری از پارک خودروها در مکان‌های تاریک و خلوت و پرهیز از نگهداری مدارک و وسایل قیمتی داخل خودرو را در پیشگیری از وقوع این سرقت‌ها مؤثر دانست

وی از شهروندانی که پیش‌تر اموال داخل خودروی آن‌ها مورد سرقت قرار گرفته و تصاویری از دوربین‌های مداربسته محل وقوع سرقت دارند، درخواست کرد: برای شناسایی سارق به پلیس آگاهی شهرستان شاهین‌شهر و میمه مراجعه کنند.

کد خبر 632818

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.