ناکامی سارق جاده‌ای با اقدام به موقع پلیس شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از دستگیری سارقی که قصد زورگیری اموال سرنشینان خودروهای عبوری را داشت، دستگیر شد.

سرهنگ بهزاد ثابت‌راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در راستای ارتقای امنیت محورهای مواصلاتی، نیمه شب گذشته مأموران گشت انتظامی این فرماندهی حین گشت‌زنی در یکی از محورهای مواصلاتی به یک دستگاه خودروی زانتیا با پلاک مخدوش که کنار جاده متوقف و راننده آن قصد متوقف ساختن خودروهای عبوری را داشت، مشوک و جهت بررسی موضوع وارد عمل شدند.

وی افزود: این فرد به محض مشاهده خودروی پلیس قصد فرار از محل را داشت که در یک عکس‌العمل سریع دستگیر و در بازرسی از خودروی او یک قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز به همراه فشنگ‌های مربوطه، چند قبضه سلاح سرد و مقداری مواد مخدر کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه تصریح کرد: متهم دستگیر شده که توجیهی برای اعمال خود و حمل سلاح نداشت، پس از انتقال به کلانتری به قصد خود مبنی بر سرقت و زورگیری اموال رانندگان خودروهای عبوری اعتراف کرد.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های انجام شده مشخص شده متهم دارای سوابق متعدد در زمینه سرقت است، اضافه کرد: تحقیقات تخصصی پلیس برای کشف سرقت‌های احتمالی وی همچنان ادامه دارد.

سرهنگ ثابت‌راسخ با تأکید بر عزم جدی پلیس شهرستان در برخورد با سارقان و اخلالگران امنیت عمومی از شهروندان خواست: هنگام تردد در جاده‌های برون‌شهری به افراد و خودروهایی که به بهانه‌ها و ترفندهای مختلف قصد متوقف ساختن خودروی آن‌ها را دارد، توجه نکرده و در صورت مشاهده موارد مشکوک در سطح محورهای مواصلاتی از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 632556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.