مجوز افزایش قیمت لوازم خانگی هنوز صادر نشده است/رکود در بازار به‌علت گرانی

نایب‌رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان گفت: هنوز مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده است. به علت گرانی محصولات، بازار راکد است زیرا به هر نسبت افزایش قیمت وجود داشته باشد از قدرت خرید مردم کاسته شده و مشتریان کمتر می‌شوند.

محمدجواد روغنی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: با توجه به افزایش قیمت مواد اولیه، تولیدکنندگان خواه‌ناخواه به تدریج این افزایش قیمت را بر محصولات خود اعمال می‌کنند.

وی اضافه کرد: در صورت صادرنشدن مجوز، افزایش قیمت به صورت زیرپوستی و غیرقانونی خواهد بود و این اقدام باعث نابسامانی و برهم‌ریختگی بازار لوازم خانگی می‌شود.

نایب‌رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان در پاسخ به این پرسش که آخرین افزایش قیمت روی لوازم خانگی چه زمان بوده است، گفت: تقریباً اواخر اردیبهشت سال جاری، درصدی از افزایش قیمت اعمال شد و حدود هشت ماه تغییری در قیمت‌ها نبود. مگر لوازم صوتی و تصویری که مدتی قبل با گرانی مواجه شد.

روغنی خاطرنشان کرد: اکنون از زمان موج جدید گرانی دلار و تأثیر بر قیمت مواد اولیه، موضوع افزایش قیمت دوباره پیش آمده است.

وی تصریح کرد: به‌رغم گرانی، بازار راکد است زیرا به هر نسبت افزایش قیمت وجود داشته باشد از قدرت خرید مردم کاسته شده و مشتریان کمتر می‌شوند.

نایب‌رئیس اتحادیه لوازم خانگی اصفهان گفت: هنوز مجوزی برای افزایش قیمت لوازم خانگی صادر نشده است.

کد خبر 632170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.