تمدید مهلت نام‌نویسی دوره‌های کاردانی و کارشناسی دانشگاه علمی‌کاربردی

معاون نظارت و سنجش دانشگاه علمی‌کاربردی از تمدید مهلت نام‌نویسی در دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) بهمن‌ ۱۴۰۱ این دانشگاه خبر داد.

به گزارش ایمنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علمی‌کاربردی، محمد فتحیان اظهار کرد: براساس پیگیری‌های به‌عمل‌آمده از سازمان سنجش آموزش کشور، مهلت نام‌نویسی از متقاضیان دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) بهمن‌ ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی‌کاربردی تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه هجدهم دی تمدید شد.

وی تصریح کرد: متقاضیانی که تاکنون موفق به ثبت‌نام نشده‌اند می‌توانند در مهلت مقرر برای مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته‌های تحصیلی و نام‌نویسی به وبگاه سازمان سنجش به آدرس www.sanjesh.org یا وبگاه دانشگاه جامع علمی‌کاربردی به آدرس www.uast.ac.ir مراجعه کنند.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی گفت: آن دسته از داوطلبانی که قبلا برای نام‌نویسی و انتخاب کد رشته‌محل‌های تحصیلی خود اقدام کرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل در مهلت مقرر، برای مشاهده و ویرایش کد رشته‌محل‌های انتخابی اقدام کنند.

کد خبر 632125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.