ایستگاه شماره ۳ آتش‌نشانی در مسکن مهر الیگودرز احداث می‌شود

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر الیگودرز گفت: از ابتدای شروع فعالیت شورای ششم و شهردار در این شهر، ترمیم و بازسازی ساختمان مرکزی سازمان آتش‌نشانی در دستورکار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رسول بهمنی امروز _ شنبه هفدهم دی _ در کمیسیون خدمات شهری الیگودرز که در زمینه بررسی مسائل و مشکلات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی در سالن جلسات شورای اسلامی این شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه وظیفه اصلی آتش‌نشانان حفاظت از جان و مال مردم در مقابله با حوادث، سوانح و اتفاقات گوناگون است، اظهار کرد: طراحی و ساخت ایستگاه شماره ۳ واقع در شرق شهر (مسکن مهر) در حال انجام است. مراحل واگذاری زمین به اتمام رسیده است و سال آینده عملیات ساخت آن آغاز می‌شود.

وی با تاکید به برگزاری دوره‌های مختلف آتش‌نشانی برای شهروندان توسط کارشناسان سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی الیگودرز اضافه کرد: تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان آتش‌نشانی با ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان با محوریت آموزش رایگان توسط کارشناسان سازمان و تهیه شده است. همچنین شارژ کپسول آتش‌نشانی به قیمت نازل در حال انجام است.

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر الیگودرز در بخش دیگری از سخنان خود بر ارسال لیست پروانه‌های ساختمانی در پایان هر ماه توسط واحد ساختمانی شهرداری به سازمان آتش‌نشانی برای بازدید کارشناسان به‌منظور رعایت و اجرای مسائل ایمنی در حین ساخت تاکید کرد.

بهمنی از تفاهم‌نامه سازمان آتش‌نشانی با سازمان حمل و نقل شهرداری به‌منظور تجهیز تاکسی‌های شهر به کپسول آتش‌نشانی و آموزش رایگان در مواقع حریق خبر داد.

کد خبر 632066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.