اجرای بیش از ۶۲ هزار مترمربع زیرسازی در سطح معابر منطقه

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان از اجرای بیش از ۶۲ هزار مترمربع زیرسازی در سطح معابر منطقه خبر داد.

حمیدرضا دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه این میزان زیرسازی طی ۹ ماه سال جاری انجام شده است، اظهار کرد: این میزان زیرسازی با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد ریال از محل اعتبارات عمرانی منطقه دو شهرداری کاشان تأمین شده است.

وی افزود: بلوار شهید بوستانی، بلوار شهید حاج علی فارسی، شمشاد ۴، میخک ۱۶ واقع در فاز دو ناجی آباد، بهاران ۱۴ بلوار کارگر، محوطه شرکت نفت، خیابان دادرس واقع در خیابان ۲۲ بهمن، بلوار امین (دانش ۲۳)، میدان میوه و تره بار، راست‌گرد پارک بهاران، نرگس ۱۰ خیابان سهیل از جمله معابری است که عملیات زیرسازی در آن انجام شده است.

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان خاطرنشان کرد: با توجه به سیاست شهرداری منطقه مبنی بر احیا، توسعه و بازآفرینی معابر شهری منطقه، عملیات زیرسازی و آسفالت کوچه صاحب‌الزمان (عج) در بلوار امام رضا (ع)، خیابان اندرزگو، کلیم کاشانی، انتظام، معبر ده متری هادی واقع در بلوار کارگر و خیابان مهر در دستور کار حوزه معاونت عمران و ترافیک منطقه قرار گرفت.

دهقانی تصریح کرد: زیرسازی و آسفالت نامناسب در زمان‌های گذشته، حفاری‌های زیاد و ناهمواری خیابان‌های مذکور، فرونشست‌هایی را در این چند محور در پی داشته که با وجود دغدغه‌مندی اهالی و شهروندان، شهرداری منطقه در صدد رفع این معضل با زیرسازی و آسفالت مناسب برآمد تا بتواند این مشکل را به صورت اساسی حل کند.

وی گفت: اولویت‌بندی عملیات راهسازی معابر شهری، براساس درخواست‌های مردمی و در راستای حل گره‌های ترافیکی انجام می‌شود و به عنوان یکی از سیاست‌های پیش روی منطقه دو انجام می‌شود.

سرپرست منطقه دو شهرداری کاشان افزود: علاوه بر این مطالبه از آنجا که وجود معابر خاکی و ناهموار موجب نازیبایی بصری است؛ منطقه دو شهرداری برای رفاه حال شهروندان و جلوه بخشیدن به منظر شهری عملیات زیرسازی معابر سطح منطقه را در دستور کار قرار داده است.

کد خبر 631688

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.