اهدای ۳۲ سری جهیزیه به ارزش بیش از ۱۱ میلیارد در لنجان

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان گفت: بر اساس نیازسنجی و تحقیقات میدانی صورت گرفته ۲۱ نوعروس که زیر چتر حمایتی کمیته امداد شهرستان لنجان قرار دارند، برای تشکیل زندگی مشترک نیازمند جهیزیه هستند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، احمد یوسفی امروز _پانزدهم دی‌ماه_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خدمت بی‌منت خیران و کمیته امداد با خلق جلوه‌های بی‌نظیر از همدلی در روزهایی که معیشت نیازمندان با نوسانات زیادی مواجه بوده، همراه شده است، اظهار کرد: خیران و شهروندان نیک‌اندیش شهرستان لنجان همواره دست در دست یکدیگر داده‌اند تا گره‌ای از مشکلات خانواده‌های نیازمند در حوزه‌های مختلف باز کنند و این بار آغوش مهربانی خود را روی خانواده‌های نیازمندی که توانایی فراهم کردن جهیزیه ندارند، باز کردند.

وی افزود: با همت خیران و نیک‌اندیشان شهرستان لنجان، هم‌زمان با دهه فاطمیه ۳۲ سری جهیزیه به ارزش ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان لنجان اهدا شد.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان لنجان تصریح کرد: هر سری جهیزیه شامل پنج قلم کالای ضروری شامل یخچال فریزر، اجاق گاز پنج شعله، ماشین لباسشویی اتوماتیک، تلویزیون و جاروبرقی بوده که به مددجویان شهرستان لنجان هدیه شده است.

وی با بیان اینکه به‌رغم التهابات بازار اجناس و لوازم خانگی حمایت خیران از نیازمندان همچنان تداوم دارد، ادامه داد: بر اساس نیازسنجی و تحقیقات میدانی صورت گرفته ۲۱ نوعروس که زیر چتر حمایتی کمیته امداد شهرستان لنجان قرار دارند، برای تشکیل زندگی مشترک نیازمند جهیزیه هستند که همچنان در لیست انتظار این نهاد قرار دارند.

یوسفی تاکید کرد: به دنبال آن هستیم که تا پایان سال ۲۱ سری توزیع جهیزیه در شهرستان لنجان تهیه و بین نوعروسان نیازمند توزیع کنیم، از این رو تقاضا داریم خیران و مردم نیک‌اندیش شهرستان لنجان در حد توانشان در این کار بزرگ مشارکت داشته باشند.

وی کمیته امداد امام خمینی را امین نیکوکاران و یاور نیازمندان دانست و خاطرنشان کرد: خیران و نیک‌اندیشان شهرستان لنجان می‌توانند برای حمایت از نوعروسان نیازمند با مراجعه حضوری به کمیته امداد شهرستان و مراکز نیکوکاری و با استفاده از کد دستوری *۸۸۷۷*۰۳۱۱۰# و واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۶۱۷ به نام وجوهات امانی کمیته امداد لنجان شیرینی بخش زندگی نوعروسان نیازمند باشند.

کد خبر 631528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.