عصرانه خبری شهرهای ایران در ۱۴ دی‌ماه

در این بسته خبری از نام‌گذاری یکی از میادین آبادان به نام شهید سلیمانی تا تحقق ۱۲۲.۵ درصدی تعهد درآمدزایی سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری شهرکرد و طراوت زندگی امروز و بقای فردا در بوشهر را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

دنبال جذب سهم شهرداری‌ها از مالیات بر ارزش افزوده هستیم

حسین مهدی‌زاده، شهردار ارومیه با بیان اینکه دنبال جذب سهم شهرداری از مالیات بر ارزش افزوده هستیم، گفت: انجام تعهدات گمرک جمهوری اسلامی ایران در پرداخت سهم شهرداری‌ها از محل ماده ۴۲ قانون مالیات بر ارزش افزوده، نقش بسزایی در تعریف یک درآمد پایدار و توسعه شهری دارد.

پناهگاه حیوانات شهرداری تبریز در مراحل پایانی ساخت است

حبیبه هراتی، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز گفت: پناهگاه حیوانات شهرداری با حدود ۳۶۵ مترمربع زیربنا با هدف جمع‌آوری، ساماندهی و عقیم سازی سگ‌های بلاصاحب در مراحل پایانی ساخت بوده و تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

نام‌گذاری یکی از میادین آبادان به نام شهید سلیمانی

یاسین کاوه‌پور، شهردار آبادان گفت: به مناسبت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی یکی از میادین اصلی آبادان بنام این شهید بزرگوار نامگذاری شد.

طراوت زندگی امروز و بقای فردا در بوشهر

فرشید کارمزد، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری بندر بوشهر گفت: طرح "طراوت زندگی امروز و بقای فردا" با هدف نهادینه سازی فرهنگ تفکیک از مبدا پسماند اجرایی شده تا با استفاده از ظرفیت‌های مختلف نسبت به تبیین این موضوع در بین شهروندان اقدام شود.

روند ساخت‌وساز میدان مرکزی میوه و تره‌بار ایلام

مهراب غریبی، مسؤول سازمان میوه و تره بار و مشاغل شهری شهرداری ایلام هم در این زمینه گفت: در حال حاضر تمام موانع و مشکلات فراروی زمین برای احداث میوه و تره بار مرتفع و ملک در مرحله واگذاری ملکیت تام از راه و شهرسازی به شهرداری است و این زمین در محدوده میدان قرآن از خروجی‌های شهر ایلام با وسعت ۴۶ هزار متر مربع قرار دارد.

تحقق ۱۲۲.۵ درصد تعهد درآمدزایی سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد

اکبر شاهوردی، رئیس سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری شهرکرد گفت: در ۹ ماهه سال‌جاری ۱۲۲.۵ درصد تعهد درآمدزایی این سازمان در سال ۱۴۰۱ محقق شده است.

رفع خطر و تخریب بناهای فرسوده و خطر آفرین در قزوین

سیدمهدی حاجی سید رضی، مدیر منطقه یک شهرداری قزوین از رفع خطر و تخریب بناهای فرسوده خطرآفرین در محلات بافت فرسوده خبر داد.

پرداخت به موقع عوارض شهری ساری مشمول جایزه خوش حسابی می‌شود

شکرالله نجفی، سرپرست مدیریت تشخیص، وصول درآمد و املاک شهرداری ساری گفت: شهروندانی که تا پایان امسال برای پرداخت عوارض خود اقدام کنند، مشمول جایزه خوش حسابی می‌شوند.

کد خبر 631405

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.