پلمب بوم‌گردی سنتی متخلف در نایین

رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نایین گفت: یک بوم‌گردی سنتی متخلف در شهرستان نایین به‌دلیل حرمت‌شکنی در ایام عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) پلمب شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد مطهرخو امروز _ چهارشنبه چهاردهم دی‌ _ در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان، اظهار کرد: از دادستان عمومی انقلاب و نیروی انتظامی به جهت اقدام و برخورد بجا با یکی از بوم‌گردی‌های سنتی که در ایام منتسب به حضرت زهرا سلام الله علیها، کار خلاف شرع و خلاف عرف انجام داده بود، تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه بعضی از این اقدامات ناپسند همچنان ادامه دارد، افزود: اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان نایین مامور بازرسی از تمام خانه‌های بوم‌گردی در سطح شهرستان شده است.

امام جمعه شهرستان نایین خاطرنشان کرد: این بوم‌گردی سنتی در شهر نایین با مطالبه‌گری مردم و پیگیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نایین به‌دلیل رعایت نشدن شئونات اسلامی، برگزاری مراسم عروسی مختلط و حرمت‌شکنی در ایام عزاداری فاطمیه، با دستور مقام قضایی و توسط اداره میراث فرهنگی و گردشگری و پلیس اطلاعات و امنیت اماکن پلمب شد.

در ادامه جلسه، محمد کریمی، سرپرست فرمانداری شهرستان نایین، پس از قرائت مصوبات توسط دبیر، تصریح کرد: در کنار اقدامات و مسائل اداری، مسائل مدنظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان نایین و سرکشی به ادارات نیز توسط این ستاد انجام شود تا در حوزه مسائل کار و کارگری، مطالبات کارگران پیگیری و موارد مدنظر ستاد امر به معروف و نهی از منکر در کارخانه‌ها رعایت شود.

کد خبر 631342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.